سیاسی 16:51 - 24 آبان 1397
امیرعبداللهیان در دیدار هیات پارلمانی سوریه مطرح کرد
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل با تاکید بر اینکه تهران بر مبنای موافقتنامه دفاعی به همکاری خود با سوریه ادامه می‌دهد،‌ گفت: آمریکا در حیله‌ای جدید شرط بقای بشاراسد را خروج ایران از سوریه می‌داند.

ایران بر مبنای موافقتنامه دفاعی به همکاری خود با سوریه ادامه می‌دهد

به گزارش ایسنا، راغب‌ الحسین رییس گروه دوستی پارلمانی ایران در راس هیاتی عالی رتبه با دستیار ویژه لاریجانی و مدیرکل بین‌الملل مجلس دیدار کرد.

در این دیدار که عدنان محمود سفیر سوریه در تهران نیز حضور داشت، امیرعبداللهیان با تبریک پیروزیهای میدانی مردم، ارتش و رهبری سوریه گفت: اکنون زمان بازگشت آوارگان سوریه به خانه‌هایشان فرار رسیده‌ است. آمریکا باید دست از مداخلات و بازی کثیف تروریستی خود در سوریه بر دارد و مردم سوریه را با سیاست‌های غلط خود بیش از این آزار ندهد.

وی با بیان اینکه آمریکا در حیله جدید، شرط بقای آقای بشار اسد را خروج ایران از سوریه می‌داند،‌ افزود: تهران بر مبنای موافقتنامه دفاعی به همکاری خود با سوریه ادامه می‌دهد.

امیر عبداللهیان با تاکید بر اینکه نتانیاهو به آخر خط رسیده است گفت: در ادامه پیروزی سوریه در جنگ تروریستی، دیری نخواهد پایید که مردم سوریه و منطقه شاهد آزادی بلندی‌های جولان از وجود صهیونیست‌ها باشند.

در این دیدار راغب الحسین و هیات سوری نیز با قدردانی از کمک‌های جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم در سوریه اظهار کردند: ما پیروزی خود را مدیون شهداء و دشمن‌شناسی و درایت امام خامنه‌ای می‌دانیم. نسل فعلی و جوان سوریه هیچگاه نقش تهران در کمک به سوریه را فراموش نخواهند کرد. اکنون بازگشت آوارگان و بازسازی دو مسئله اساسی سوریه است. دمشق در موضوع تحریم‌های ظالمانه آمریکا حامی جمهوری اسلامی ایران است. آمریکا نمی‌تواند دو ملت را از هم جدا سازد و ما فریب کاخ سفید و متحدان را نخواهیم خورد. سوریه در محور مقاومت قاطعانه می‌ایستد.

انتهای پیام


9974178
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» طحان نظیف گفت: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور امروز پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو را صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان با همتای ترکمنستانی خود در عشق آباد دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: مراسم محوری ۱۲ فروردین ۱۴۰۳، در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و با سخنرانی آیت الله رئیسی برگزار خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دهقان گفت: اگر غرب به فکر آبروی از دست‌رفته خود است باید ضمن کمک به اجرای قطعنامه و برقراری آتش‌بس در غزه از ادامه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی جلوگیری کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ صباحی فرد، توان رزم و آمادگی دفاعی یگان‌های پدافندی مستقر در جزایر سیری، ابوموسی و تنب بزرگ را مورد ارزیابی قرار داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:ایستادگی جبهه مقاومت و ملت فلسطین، بی‌نظیر است و همه جهان اسلام وظیفه دارند تا از ملت غزه حمایت کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تصریح گزارشگر سازمان ملل به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه گفت: دولت‌های ملی و مجامع سیاسی و حقوقی بین‌المللی اکنون نه فقط در معرض قضاوت افکار عمومی جهان، بلکه در معرض قضاوت تاریخ قرار دارند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است