اجتماعی 21:41 - 11 اسفند 1393
سنندج- ایرنا - فرماندار مریوان با اشاره به ضرورت برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیر مجاز در کنار دریاچه زریوار گفت: زیباسازی شهر و کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز باید در اولویت برنامه های شهرداری قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، محمد فلاحی عصر دوشنبه در نشست شورای هماهنگی شهرداران و بخشداران شهرستان مریوان گفت: با همکاری و تعامل دستگاه قضایی و دادستانی شهرستان، تمام پرونده های ساخت و ساز غیر مجاز در اسرع وقت و خارج از نوبت رسیدگی می شود و در کوتاهترین فاصله زمانی با متخلفین برخورد قاطع صورت می گیرد.



او بر نجات دریاچه زریبار از تهدیدات و آسیب های طبیعی و انسانی تاکید کرد و نقش شهروندان و تراکم جمعیت در طول چند دهه اخیر را به نوعی در گرفتاری های دریاچه زریوار دخیل دانست.



فرماندار مریوان یادآور شد: مدیران اجرایی کشوری و استانی باید تمام توان و انرژی خود را برای حفاظت از این دریاچه به کار گیرند.



او گفت: حفظ منافع ملی، اشتغال، آموزش و مشارکت های مردمی در طرح های عمرانی از وظایف دستگاه های اجرایی است.



به گفته وی مدیران اجرایی باید در عملکرد خود احساس مسوولیت کنند چون رفع تکلیف در مسائل اداری مانند سم کشنده باعث عدم کارایی دستگاه هایی اجرایی می شود.



وی افزود: در زمینه اشتغالزایی روستاها متاسفانه اقدامات مطلوبی به مرحله اجرا در نیامده است و شاهد هجوم نیروی کار جوان و پویای روستایی به حاشیه شهرها هستیم و این خود به نوعی به معضل و آسیب های متعدد اجتماعی تبدیل شده است.



فلاحی با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات نوروز خاطر نشان کرد: تمام دستگاه های اجرایی این شهرستان در طول تعطیلات باید تمام امکانات خود را برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران بکار گیرند.



مریوان در 130 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.ک/2



1904/7451

انتهای پیام /*


5961178
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرد جوانی که به طرز دلخراشی همسرش هدف شلیک گلوله قرار داده و به تهرن متواری شده بود به دام افتاد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است