استانی 00:34 - 04 اردیبهشت 1393
مدیر اجرایی نمایشگاه اختصاصی ایران در عراق:
مدیر اجرایی نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با محوریت مازندران در سلیماینه عراق از قطعی شدن حضور 100 شرکت تولیدی در این نمایشگاه خبر داد.

حضور 100 شرکت تولیدی در نمایشگاه سلیمانیه عراق قطعی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از کمیته رسانه و تبلیغات نمایشگاه سلیمانیه عراق، احمد اصغری در جمع دستگاه‌های اجرایی مرتبط با برگزاری نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق گفت: تمام تلاش و سعی ما بر این است تا غرفه‌های بیشتری جذب کنیم.

وی بیان داشت: تاکنون 100 واحد تولیدی حضور خود را در این نمایشگاه قطعی کردند.

اصغری با اذعان به اینکه از یک سال پیش تصمیم بر برگزاری این نمایشگاه اختصاصی داشتیم، تصریح کرد: ولی به دلایل مشکلات اقتصادی این امر میسر نشد.

مدیر اجرایی نمایشگاه اختصاصی ایران در عراق افزود: در ابتدای امر دغدغه و استرس زیادی وجود داشت که با رایزنی‌های متعدد با اتاق بازرگانی سلیمانیه و پیگیری‌های مسئولان استانی این دغدغه تبدیل به انگیزه شد تا مسائل را با قدرت و جدیت بیشتری پیگیری کنیم.

اصغری، بسترسازی برای صادرات را از وظایف اتاق بازرگانی دانست و تاکید کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصتی برای شناسایی توانمندی‌های مازندران به سایر استان‌های کشور و آشنایی فعالان کشور با واحدهای تولیدی مازندران است.

مدیر اجرایی نمایشگاه اختصاصی ایران در عراق از همه دستگاه‌های مرتبط قدردانی کرد و افزود: برای اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی این همدلی و هماهنگی که میان دستگاه‌های اجرایی مازندران در برپایی نمایشگاه ایجاد شد یک افتخار است.

وی با اعلام اینکه در زمینه تنوع کالاهای شرکت‌های حضور یافته در نمایشگاه اشباع هستیم، اظهار داشت: ساعت 10 صبح روز دهم اردیبهشت ماه نام‌نویسی برای دریافت غرفه به پایان می‌رسد و به هیچ عنوان این زمان تمدید نمی‌شود.

این مسئول تصریح کرد: برای تسهیل در برقراری ارتباط غرفه‌داران در نمایشگاه سلیمانیه 30 مترجم مورد تأیید وزارت امور خارجه در نظر گرفته شده که سهم هر پنج غرفه یک مترجم است.

اصغری در پایان فرآورده‌های شیلاتی، کشاورزی و صنایع غذایی، مواد شیمیایی و سلولزی، خدمات فنی و مهندسی و مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، ماشین‌آلات و قطعات صنعتی و صنایع دستی و گردشگری را از جمله گروه‌های کالایی تفکیک شده این نمایشگاه برشمرد.

به گزارش فارس، نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با محوریت مازندران 31 اردیبهشت ماه تا سوم خرداد ماه سال جاری در اقلیم کردستان عراق در سلیمانیه برپا می‌شود.


3561610
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است