وبگردی 01:14 - 04 اردیبهشت 1393
مهم‌ترین اخبار روز رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور
علت برکناری مرد افسانه‌ای عربستان، توهین روزنامه اصلاح طلب به مردم اصفهان، هتک حرمت ۲ فرد ناشناس به یک زن مسلمان از مهم‌ترین اخبار رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور است.

درخواست دولت برای جلوگیری از پخش یک برنامه تلویزیونی/ ساخت شهربازی بر روی قبور صحابه پیامبر(ص)/ علت برکناری مرد افسانه‌ای عربستان

سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز چهارشنبه 03/02/1393 می‌آید:

* روزنامه آرمان: خصلت اصفهانی‌ها مانع دفن فرای شد!+عکس

سایت دانا در خبری نوشت: روزنامه آرمان با نوشتن مطلبی به مردم اصفهان توهین کرد.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

* هتک حرمت ۲ فرد ناشناس به یک زن مسلمان در هلند

روزنامه جمهوری اسلامی در بخش جهت اطلاع خود آورده است: مرکز الفرقان الاسلامی در شهر آیندهوون هلند اعلام کرد دو فرد ناشناس هلندی به یکی از زنان مسلمان با حجابی که به طور داوطلبانه در این مرکز فعالیت می‌کند، تعرض کرده و به زور حجاب وی را برداشتند.

جهت اطلاع روزنامه جمهوری را اینجا بخوانید.

* چرا غرب حقوق اسلامی زن را برنمی‌تابد؟

سعدالله زارعی طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: اگر می‌خواهید برای مسئله اساسی زن و مشکلاتی که جامعه زنان در همه‌جا، از جمله در کشور ما به آن دچارند فکر بکنید، شرط اول آن این است که خودتان را و ذهنتان را از تفکرات غربی که یک تفکرات کلیشه‌ای غلط متحجر نونما است خلاص کنید.

ادامه یادداشت را اینجا بخوانید.

* ساخت پارک و شهربازی بر روی قبور صحابه پیامبر(ص)+تصاویر

ابنا خبر داد: قبرستان مأمن‌الله که تعداد زیادی از صحابه پیامبر اسلام در آن دفن ‌شده‌اند تبدیل به مراکز گردشگری، پارک‌های عمومی و پارک‌ و رستوران شده است.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

* دست‌های مولف اعلامیه حقوق بشر در نسل‌کشی الجزایر

مشرق طی مطلبی نوشت: 22 آوریل، سالروز کشتار عجیب و وحشیانه ملت الجزایر به دست بزرگترین سینه‌چاک حقوق بشر و یکی از مولفان اعلامیه جهانی حقوق انسان‌ها است.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

* نتیجه تفکر اشرافیگری توهین به ملت است

روزنامه وطن امروز در یادداشتی تصریح کرد: اینکه دولت روحانی مخرج مشترک دو دولت سازندگی و اصلاحات است امروز برای همگان عیان شده اما بی‌شک نگاه‌های اقتصادی و تبعات فرهنگی آن در دولت روحانی بیش از هر چیز نشأت گرفته از تفکر تکنوکراتیک است.

ادامه یادداشت را اینجا بخوانید.

* رازگشایی همکار شرق از بزرگ‌ترین توافق قرن!/ علت برکناری مرد افسانه‌ای عربستان

روزنامه کیهان در بخش اخبار ویژه خود نوشت:در حالی که روزنامه زنجیره‌ای شرق توافق ژنو را «پیروزی بزرگ ایران و توافق بزرگ قرن» جا زده بود، عضو متواری این روزنامه می‌گوید در ازای امتیازات فراوان داده شد، هیچ چشم‌اندازی برای پایان تحریم‌ها وجود ندارد.

اخبار ویژه کیهان را اینجا بخوانید.

* درخواست دولت از صدا و سیما برای جلوگیری از پخش برنامه ثریا

سایت دانا همچنین در خبری نوشت: شنیده شده مسئولان دولتی از صدا و سیما خواسته‌اند تا جلوی پخش برنامه ثریا گرفته شود.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.


3561654
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۸ آبان‌ماه سال گذشته طیف جدیدی از دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حل معما‌های ریاضی در کنار گذراندن وقت از جمله بهترین گزینه‌ها برای به چالش کشیدن مغز و تقویت آن محسوب می‌شوند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» حقیقت شب‌قدر منشأ و سرچشمه ولایت و حلقه اتصال بین نبوت و امامت حضرت زهرای‌اطهر (سلام الله علیها) است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» برخورد، شناسایی و دستگیری مالخران از جمله برنامه‌های اصلی پلیس آگاهی فراجا است زیرا بی‌شک مالخران در ایجاد انگیزه سارقان نقش مهمی دارند و به چرخه سرقت دامن می‌زنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های ماه مبارک رمضان برخی از افراد در وعده افطار و سحری زیاده روی می‌کنند و بعد از این ایام دچار چاقی و اضافه وزن می‌شوند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» سال ۱۴۰۲ درحالی به پایان رسید که شوک‌آورترین حادثه جنایی آن با قتل فجیع داریوش مهرجویی رقم خورد و تلخ‌ترین حادثه آن جنایت تروریستی در چهارمین مراسم شهادت شهید سلیمانی بود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» شهرستان خاتم و شهرستان مروست» در استان یزد از مناطق بکری هستند که کمتر بدان توجه شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بحث تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس و انتقال دو باشگاه به بانک‌های ملت و تجارت در روز‌های اخیر بسیار جدی شده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» جورج دی هیوسی که به دلیل فعالیت‌هایش بر روی عناصر رادیواکتیو مشهور است، اولین کسی بود که مشاهده فرآیند‌های زیستی موجودات زنده را ممکن کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نشانه‌های ازدواج هوشیارانه مهم‌ترین عواملی هستند که در پیش‌بینی موفقیت یک ازدواج نقش دارند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است