استانی 11:33 - 27 فروردین 1393
مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان همدان:
مدیر ساخت و توسعه راه‌های همدان با بیان اینکه 21 پروژه راه روستایی به طول 80 کیلومتر در دست اجرا است. گفت: تکمیل این پروژه‌ها نیازمند 18 میلیارد تومان اعتبار است.

21 پروژه راه روستایی در همدان در دست اجرا است

یوسف‌رضا نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای راه‌های روستایی در سطح استان اظهار کرد: 21 پروژه راه روستایی به طول 80 کیلومتر در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه برخی از پروژه‌های راه روستایی نیمه‌کاره هستند، افزود: تکمیل این پروژه‌ها نیازمند 18 میلیارد تومان اعتبار است که در دستور کار امسال قرار دارد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های همدان تصریح کرد: راه‌های روستایی نیمه‌کاره به ویژه در منطقه کبودراهنگ و اسدآباد که کارهای زیرسازی آنها تکمیل شده و کارهای آسفالتی آن باقی مانده امسال پیگیری و اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به پروژه‌های اولویت‌دار حوزه ساخت و توسعه راه‌ها بیان داشت: روستاهای بالای 50 خانوار در اولویت برنامه‌های امسال قرار دارند.

نوروزی یادآور شد: چند پروژه در منطقه کبودراهنگ از جمله راه روستایی ایلانلو، آقبلاغ مرشد و حسن‌آباد، در اسدآباد نیز راه‌های روستایی ملاولی، خنداب به قاسم‌آباد و در تویسرکان نیز راه روستایی شهرستانه کنار جاده گنجنامه به تویسرکان در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: راه روستایی باباپیر به باباپیرعلی، واریانت سیمین ابرو، در قهاوند راه روستایی برکت‌آباد و راه روستایی قبچاق ـ ایده‌لو و در فامنین نیز راه روستایی معدنکوه و گوی‌بلاغ در دست اقدام هستند.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های استان همدان خاطرنشان کرد:‌ در راستای رفع نقاط حادثه‌خیز نیز مطالعات صورت گرفته که با توجه به اعتبارات به ترتیب اولویت انجام و در زمینه رفع آنها اقدام می‌شود.


3495294
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است