اجتماعی 15:52 - 18 بهمن 1394
پدری که پسرش را با شلیک یک گلوله به قتل رسانده بود، فوت کرد.

پدری که جان پسرش را گرفته بود، جان داد

به گزارش فرهنگ نیوز، ساعت 19:20سیزدهمین روز از شهریور امسال خبر قتل مرد جوانی در غرب تهران توسط مأموران کلانتری 140 باغ فیض به بازپرس کشیک قتل اعلام شد.

با حضور سعید احمدبیگی؛ بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران در محل وقوع قتل مشخص شد مرد جوان با شلیک یک گلوله به سمت صورتش به قتل رسیده است و پدر وی نیز که در محل وقوع قتل حضور داشت اعلام کرد وی فرزندش را به قتل رسانده است.

پدر 61 ساله در اظهاراتش درباره انگیزه قتل پسرش به بازپرس گفت: من صاحب سه پسر و یک دختر هستم، بیماری "ام‌ اس" دارم و از حال جسمی خوبی‌ برخوردار نیستم، فرزند مقتولم فرهاد نام داشت، وی ازدواج کرده بود و یک فرزند دختر دارد، فرهاد اعتیاد شدیدی به مواد مخدر شیشه و کراک داشت و حدود 15 سال است که معتاد بود، من فرهاد را بیش از 10 بار به کمپ بردم اما وی ترک اعتیاد نکرد و همیشه من و خانواده‌اش را آزار می‌داد به طوری که از دستش عاصی شده بودیم.

مرد میانسال که ویلچرنشین بود، ادامه اظهاراتش را به بازپرس اینگونه ادامه داد: دیروز فرهاد کاغد تهدیدآمیزی به داخل منزل ما انداخته بود و به مادرش نیز اعلام کرده بود که مرا می‌کشد، من در وسایل فرهاد که در کمد مخفی کرده بود، کلت کمری پیدا کرده بودم که آن را نزد خود نگه داشتم، بعدازظهر امروز من در طبقه همکف در حال تماشای تلویزیون بودم که فرهاد زنگ منزل را زد اما مادرش در را باز نکرد و فرهاد با لگد در را باز کرد، زمانی‌که به سمت من نزدیک شد از او پرسیدم چه درخواستی دارد، من نیز که به شدت ترسیده بودم، با استفاده از کلت کمری که کنار دستم پنهان کرده بودم گلوله‌ای به سمت فرهاد شلیک کردم و فرهاد جان باخت.

با توجه به اینکه پدر فرهاد به قتل فرزندش اعتراف کرده بود، پرونده وی در سیر مراحل قانونی قرار گرفت تا اینکه سرانجام وی به دلیل بیماری در 11 آذر امسال فوت کرد و با توجه به فوت متهم پرونده، با توجه به قانون 265 آیین کیفری قرار موقوفی تعقیب برای وی صادر شد.


7661985
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: با وجود تذکرهای قبلی متاسفانه شاهد این هستیم که هر روز رفیوژهای جدیدی که بسیار هزینه بر هستند وسط خیابان‌ها سبز می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران از تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار گودرزی گفت: مأموران هنگ مرزی زابل مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم ۵۲۰ کیلوگرم مواد افیونی را کشف و ضبط کردند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه یک تهران گفت: سرعت بخشی به اجرای پروژه‌های شهری با ایجاد قرارداد‌های لازم در ابتدای سال ۱۴۰۳ اولویت اصلی منطقه یک است تا در اردیبهشت ماه شاهد اجرایی شدن پروژه‌ها باشیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در ایران گفت: بیش از ۲۰۰ مقاله به دفتر همایش رسیده که این نشان دهنده پتانسیل و توانایی ویژه این حوزه برای شناختن زوایای مختلف محیط زیست است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۲۱ تهران در جلسه ساماندهی بساط گستران از برنامه‌ریزی دقیق، آسیب شناسی و رسیدگی به مشکلات با هدف گسترش و نگهداشت بازارچه تهرانسر در منطقه خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در مراسمی بصورت همزمان در سراسر کشور، ۱۰۸ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران واگذار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گفت: تعداد مجوز‌هایی که برای تاسیس آموزشگاه در سال گذشته صادر شده ۱۷ هزار و ۶۵۰ مجوز است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل امور بیمه شدگان تأمین اجتماعی می‌گوید که افراد بیکار شده مشمول قانون کار برای بهره‌مندی از مقرری بیمه بیکاری ظرف ۳۰ روز، بیکاری خود را به اداره کار اطلاع دهند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب گفت: در طرح جامع اولیه نمایشگاه شهر آفتاب تغییراتی ایجاد شده است که با مصوبه شورا می‌تواند اجرایی شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است