گوناگون 16:09 - 26 خرداد 1398
یکی از دوره‌های آموزش مدیریت کسب‌وکار که اخیرا معرفی‌شده، دوره‌ی آموزش POST DBA است، دوره‌ی کاملا کاربردی و عملی که تکمیل‌کننده‌ی دوره‌های آموزش MBA و DBA است و در موسسات بسیار معدودی از جمله موسسه‌ی آموزش عالی آزاد فن‌پردازان آموزش داده می‌شود.

با دوره‌ی آموزش POST DBA دیگر به دنبال آموزش MBA و DBA نباشید!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مؤسسه‌ی آموزش عالی آزاد فن‌پردازان، تا قبل از معرفی شدن دوره‌ی آموزش POST DBA، صاحبان کسب‌وکار ابتدا در دوره‌های MBA، سپس برای تکمیل این دوره‌ی آموزشی در دوره‌ی DBA شرکت می‌کردند، این پروسه‌ی با معرفی دوره‌ی آموزشی POST DBA کامل‌تر شد.

تعجب نکنید...

افراد با شرکت در دوره‌ی POST DBA که تکمیل‌کننده‌ی دوره‌های MBA و DBA است، از سایر افراد پیشی گرفته و به‌اصطلاح با یک تیر چند نشان می‌زنند و با شرکت در این دوره‌ی آموزشی همه‌ی چالش‌های کسب‌وکار خود را پوشش می‌دهند. شاید این سوال ذهن شما را مشغول کرده باشد که در دوره‌ی POST DBA به چه مباحثی پرداخته می‌شود و اهمیت شرکت در این دوره‌ی آموزشی چیست… ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید.

بسیاری از فعالان کسب‌وکار همیشه به دنبال تبدیل‌شدن به مدیر و رهبر موفق هستند، اما نمی‌دانند که رسیدن به موفقیت به‌خصوص در امر مدیریت و رهبری، فرمولی ثابت ندارد ولی درعین حال کار ساده‌ای است. امروزه شرایط اقتصادی به‌گونه‌ای است که رقابت کسب‌وکارها به‌مراتب پیچیده‌تر و چالشی‌تر از گذشته شده و تجربه‌ی افراد، دارایی‌های مالی و تخصص فنی، به‌تنهایی نمی‌تواند گره‌گشای چالش‌های پیش‌رو باشد. باید گفت موفقیت یک رهبر در چالش‌های مختلف، نیازمند اقدامات متفاوت است، این اقدامات متفاوت تنها با آموزش صحیح ممکن می‌شود. با آموزش صحیح می‌توان آموخت که چگونه کسب‌وکار را در چالش‌های مختلف از نابودی نجات داد. به یاد داشته باشید همیشه در دل هر تهدید جدی برای کسب‌وکارها یک فرصت پیشرفت برای مدیران آینده‌نگر وجود دارد؛ اما تنها با آموزش می‌توان یاد گرفت که چگونه از هر تهدیدی پلی بزنیم به سمت موفقیت.

دوره POST DBA مخفف professional Doctor of Business Administration و معنی تحت‌الفظی آن، دوره عالی مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار می‌باشد.

دوره عالی مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار Post DBA یک سطح بالاتر از دوره DBA و تکمیل‌کننده‌ی آن و برای آموزش صاحبان کسب‌وکار جهت توسعه و گسترش فعالیت‌ها و کسب‌وکارها تهیه و تدوین شده است. دوره‌ی آموزش POST DBA مؤسسه‌ی آموزش عالی آزاد فن پردازان، دانش پذیران را با کلیه‌ی چالش‌های بازار و نحوه‌ی مدیریت کردن کسب‌وکار برای عبور از این چالش‌ها آشنا می‌کند. در این دوره‌ی آموزشی موضوعاتی همچون مدیریت کسب‌وکار، مدیریت بازرگانی، آشنایی با بازار کالاها و سهام، اصول و فنون مدیریت سرمایه، استراتژی و مدیریت استراتژی، اصول و روش تحقیق کمّی و کیفی و انواع بازاریابی آموزش داده می‌شود.

افرادی که Post DBA را انتخاب می‌کنند، مدیران کسب‌وکارهایی هستند که قصد دارند کسب‌وکار خود را توسعه دهند و در واقع کسب‌وکار بزرگ‌تری را مدیریت نمایند. دانش پذیران با یادگیری کامل این دوره‌ی آموزشی قادر به تجزیه‌وتحلیل کسب‌وکار خود و حتی کسب‌وکار دیگران خواهند بود.

حرفه‌ای‌تر در دنیای کسب‌وکار ظاهر شویم...

دوره Post DBA به صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند تا خود را به‌عنوان مدیری با اقتدار و خلاق اثبات کنند. دوره‌ی آموزشی POST DBA به دلیل ماهیت آن، به یکی از معتبرترین دوره‌ها در زمینه‌ی کسب‌وکار تبدیل شده است و شرکت در آن از ارزش بالایی برخوردار است. از مزایای شرکت در این دوره‌ی آموزشی دسترسی به دایره‌ی وسیعی از موقعیت‌های شغلی و داشتن درآمد بسیار بالا است. POST DBA موقعیت‌های شغلی متنوعی از قبیل مشاور ارشد کسب‌وکار، مدیر برند و بازاریابی، تحلیلگر سیستم‌های کسب‌وکار، مشاور مدیریت سیستم‌های فناوری و … را برای شما فراهم می‌کند.

داشتن مدرک POST DBA می‌تواند زندگی شما را از لحاظ جایگاه اجتماعی و همچنین رفاه اقتصادی تحت تأثیر قرار دهد. صرف نظر از تخصص و اهداف شغلی که دارید،Post DBA به شما کمک می‌کند تا موقعیت شغلی خود را ارتقا داده و یا در حوزه‌های مختلف، بازار و حیطه‌ی کسب‌وکار خود را گسترش دهید.

دوره‌ی آموزش POST DBA مؤسسه آموزش عالی آزاد فن‌پردازان

مؤسسه‌ی آموزش عالی آزاد فن پردازان باسابقه‌ی درخشان در برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین استفاده از اساتید توانا و کارآمد در دوره‌ی آموزش POST DBA، همواره پیشتاز در ارائه‌ی دوره‌های مدیریت کسب‌وکار با گرایش‌های مختلف می‌باشد، این مؤسسه با یک دهه سابقه‌ی درخشان و تجربه در مورد آموزش فنون و تکنیک‌های مختلف، همواره راه را برای رونق هر چه بیشتر کسب‌وکار، هموار ساخته است. با توجه به این‌که کلیه‌ی مدارک صادر شده‌ی مؤسسه‌ی آموزش عالی آزاد فن پردازان مورد تأیید وزارت علوم، فناوری و تحقیقات می‌باشد و قابلیت ترجمه رسمی با مهر وزارت امور خارجه نیز دارد، بسیاری از افراد تمایل دارند که در دوره‌های آموزشی مؤسسه‌ی آموزش عالی آزاد فن پردازان شرکت کرده و گواهینامه‌ی معتبر جهت ارائه به بازار کار ملی و بین‌المللی، اخذ نمایند.

درنگ نکنید و همین حالا در دوره‌ی آموزش POST DBA مؤسسه‌ی آموزش عالی آزاد فن پردازان شرکت کنید و ضمن یادگیری کامل، در پایان دوره، با اخذ گواهینامه POST DBA، کسب‌وکار خود را متحول نمائید. شرکت در دوره‌ی آموزش مدیریت عالی حرفه‌ای کسب‌وکار و کسب گواهینامه‌ی معتبر، نه‌تنها می‌تواند یاری‌رسان شما در زندگی کاری باشد؛ بلکه می‌تواند تمامی جنبه‌های شخصیتی هر فرد را تحت تأثیر قرار داده و دایره‌ی وسیعی از ارتباطات را فراهم آورد و این همان فرصت طلایی برای پیشرفت است.

انتهای رپرتاژ خبری


10151017
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است