استانی 05:26 - 08 شهریور 1393
تاج‌گردون:
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برای حل مشکلات استان با یکدیگر همدلی داشته باشند.

مسئولان کهگیلویه و بویراحمد همدلی داشته باشند

غلامرضا تاج‌گردون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران درخصوص برخی مسائل نگران‌کننده در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تلاش برای رفع تنگناهای توسعه‌نیافتگی و مزمن و به فرمایش مقام معظم رهبری فقر مزمن در کهگیلویه و بویراحمد باید مضاعف باشد اما با وجود تمامی تلاش‌های صورت گرفته توسط کارگزاران و مسئولان این شکاف توسعه‌نیافتگی و عقب‌ماندگی در این استان وجود دارد.

وی نخستین شرط رهایی از رخوت و سستی و توسعه‌نیافتگی در کهگیلویه و بویراحمد را ایجاد همگرایی دانست و افزود: ایجاد همگرایی به شکلی که وحدت را برای ارتقای توسعه استان یک اصل بداند که در کهگیلویه و بویراحمد به هر دلیلی دچار آسیب می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: واگرایی‌های شکل گرفته شده و حملات متعدد نسبت به همدیگر از جمله مواردی است که در استان ما هر از گاهی شکل گرفته می‌شود.

تاج‌گردون یکپارچگی را نخستین اصل مهم در این خصوص برشمرد و بیان داشت: البته بحث مطرح شده به معنای این نیست که مسئولان استانی همه جای  استان را به یک چشم نبینند، همه جا و همه نقاط استان باید در چشم مسئولان یک‌دست و به یک چشم دیده شود.

وی یادآور شد: به یک چشم ندیدن نقاط مختلف استان و تبعیض در برخی موارد سبب آسیب جدی و واگرایی میان مردم استان شد به‌گونه‌ای که احساس تعلق مردم به استان‌شان را کم کرد.

تاج‌گردون ادامه داد: بدون تعارف با وجود این‌که حس همراهی، همگرایی و تعامل من با مسئولان بهتر از دیگران است اما احساس می‌کنم اگر کسی بر حق و حقوق شاخص‌ها ایستادگی نکنیم، بعضا اتفاق می‌افتد که فراموش شویم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در برخی موارد می‌گویند تاج‌گردون نماینده گچساران و باشت بوده و او باید در خصوص کمک به این مناطق اقدام کند، گفت: این اشتباهی بوده و امروز از همین جا اعلام می‌کنم که این اشتباه است که فکر کنند تاج‌گردون نماینده گچساران بوده و مشکلات این حوزه تنها باید توسط وی برطرف شود. این اشتباه و ایرادی جدی بوده که مردم نماینده را به جای دولت قلمداد کنند و باید جلوی این ایراد را گرفت.

وی متذکر شد: من به مسئولان یادآوری کرده و تذکر می‌دهم که همان اندازه که ما در توسعه و پیشرفت استان نقش داریم مسئولان نیز باید حضور مستمر و مؤثر داشته باشند.

تاج‌گردون گفت: حضور موثر به معنای این است که هر جا مشکلی در شهرستان‌ها ایجاد شود قبل از حضور و اطلاع نماینده مسئولان باید در رفع آن مشکل اقدام کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که من خیانت می‌دانم مسئول اداره‌ای کار مردم را انجام ندهد در نتیجه نامه‌ای از امام جمعه یا نماینده به آن اداره مشکل را برطرف کند، اظهار کرد: به اعتقاد من حقوق دریافتی آن مسئول حرام است اگر چنین اتفاقی بیفتند.

تاج‌گردون با تذکر مجدد مبنی بر انجام امورات مردم توسط مسئولان بدون نیاز به مراجعه مردم به نماینده یا دیگر مسئولان عنوان کرد: تا جایی که می‌توانید کار مردم را خود انجام دهید کاری نکنید که کار مردم با دریافت‌نامه از امام جمعه یا نماینده انجام شود.


4595453
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است