ورزشی 12:32 - 28 مهر 1399

مدیریت در استقلال زیر خط فقر است/برخی آقایان «بله» قربان‌گو بودند

گودرز حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استقلال محله برو بیا شده است. این باشگاه محلی برای رفیق بازی و حال دادن آقایان به رفقای خودشان شده است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: آقای مددی به ظاهر سرپرست تیم هست اما عملاً هیچ کاره است چون همه تصمیمات را در این باشگاه آقای خلیل زاده می‌گیرد و تصمیمات عمده تر از وزارت ورزش گرفته می‌شود. بی‌اختیار بودن مدیر استقلال پدیده جدیدی نیست و خیلی از مدیران سابق این باشگاه هم اختیاری از خود نداشتند و بله قربان‌گو بودند. متاسفانه مدیریت استقلال زیر خط فقر قرار دارد و برای همین است که این تیم تبدیل کانون بحران شده است.

وی افزود: با این مدیریت متاسفانه استقلال در مسیر نابودی قرار گرفته است. دلیلش را نمی دانم اما تصورم این است که آقایان با تیم ما مشکل دارند و دوست ندارند این تیم شکل بگیرد. مدیران در این باشگاه اغلب خط فکری شان را از جای دیگر می‌گیرند. کاش افراد بزرگ و مهم به آنها خط فکری می‌دادند و برای شان تصمیم می‌گرفتند که لااقل دل ما نمی‌سوخت. اما هرچه معاون و مشاور است برای این باشگاه تصمیم می‌گیرند.

حبیبی در خصوص جلسه‌ای که چند پیشکسوت استقلال با یکی از مسئولین باشگاه برگزار کرد بیان داشت: متاسفانه بعضی از دوستان و پیشکسوتان ما قیمت شان ارزان است و خودشان را به وعده یک پست تشریفاتی می‌فروشند. در گذشته افراد بزرگی مثل دکتر آقامحمدی و دکتر ایروانی و بزرگانی دیگر مدیریت این باشگاه را بر عهده داشتند و ما از این بزرگان رسیدیم به مددی. مددی اگر مدیر قوی بود در همان باشگاه‌های سایپا و پیکان مدیریت می‌کرد و به استقلال نمی‌آمد. بعضی از آقایان هم به صندلی‌های این باشگاه چسبیده‌اند و به هیچ قیمتی حاضر به رفتن نیستند. نمی دانم این قبیل مدیران از جان استقلال چه می‌خواهند.

بازیکن استقلال در دهه پنجاه تاکید کرد: مدیران باشگاه صداقت نداشته و ندارند. تا به حال بارها از زبان آنها اخبار غیر واقعی شنیدیم. الان می‌گویند پول دیاباته پرداخت شده ولی قبلاً هم بارها گفته بودند پول دیاباته پرداخت شده و برای همین ما نمی‌توانیم به این اخبار اعتماد کنیم. مدیر آینده استقلال باید در وهله اول با همه صداقت داشته باشد. بعد از آن باید از قدرت اقتصادی و درآمدزایی برخوردار باشد و دلسوز این باشگاه باشد. تا زمانی که اصلاحات مدیریتی در این باشگاه شکل نگیرد، رفت و آمد مربیان هم هیچ تاثیری در عملکرد این تیم نخواهد داشت.

پیشکسوت آبی پوشان در خاتمه به ورود نمایندگان مجلس به موضوع استقلال اشاره کرد و گفت: امیدوارم این بار استقلالی‌ها به نتیجه لازم از این راه برسند و بعد از سال‌ها این تیم سر و سامان بگیرد.


10770388
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آرسنال در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس با ۵ گل چلسی را در هم کوبید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم یوونتوس با پیروزی در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت مقابل لاتزیو به فینال کوپای ایتالیا راه یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین با وجود شکست در بازی برگشت، موفق شد با برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت از سد الهلال بگذرد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قرارداد اونای امری سرمربی تیم فوتبال استون ویلا تا سال ۲۰۲۷ تمدید شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» محمد سیاسرانی، قهرمان بین المللی شورای جهانی بوکس موی تای شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نتایج تست‌های اخذ شده از ورزشکاران پاورلیفتینگ در مسابقات داخلی و خارجی سال ۲۰۲۳ اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوش ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون ژیمناستیک در مورد کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ گفت: این اتفاق حاصل یک کار گروهی بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدار‌های تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است