اقتصادی 09:07 - 14 اسفند 1393
اهواز- ایرنا- با فعالیت شرکت هواپیمایی خارجی فلای دبی(Fay dubai) پرواز اهواز- دبی و برگشت دایر شد.

به گزارش ایرنا در نشست هماهنگی برقراری پروازهای اهواز -دبی و برگشت که بعداز ظهر چهارشنبه با حضور مسوولان شرکت هواپیمایی دولتی فلای دبی و مسوولان و کارشناسان آژانس های خدمات مسافری خوزستان در ساختمان آموزش فرودگاه بین المللی اهواز برگزار شد اعلام گردید شرکت هواپیمایی فلای دبی هفته ای سه پرواز در مسیر اهواز - دبی به صورت رفت و برگشت در روزهای شنبه ، سه شنبه ، پنجشنبه هر هفته انجام می دهد.



محمدسعید شرفی مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان در این نشست گفت: در افق برنامه 1396فرودگاه بین المللی اهواز جذب پنج شرکت هواپیمایی خارجی هدف گذاری شده است.



وی گفت: این دومین شرکت هواپیمایی خارجی پس از شرکت هواپیمایی ترکیش ایر است که در نیمه دوم امسال فعالیت خود را در فرودگاه بین المللی اهواز شروع می کند.



شرفی ، ارتقا ایمنی پروازها ، افزایش رضایت مندی ، افزایش درآمد فرودگاهی و ارتقا رتبه چهارم فرودگاهی کشور به رتبه سوم را از برنامه هدف گذاری شده فرودگاه بین المللی اهواز تا سه سال آینده عنوان کرد.



مدیر شرکت هواپیمایی فلای دبی در ایران نیز در این نشست گفت: این شرکت هم اکنون در تهران ، مشهد ، شیراز و اصفهان پروازهای منظم رفت و برگشت دارد و اهواز پنجمین شهر ایران است که شرکت هواپیمایی فلای دبی پروازهای منظم رفت و برگشت دایر کرده است.



حمید قدیمی افزود: شهروندان خوزستانی با پرواز اهواز - دبی می توانندبه 110نقطه جهان سفر کنند و به طور متقابل اتباع خارجی از 110نقطه جهان می توانند با پرواز دبی - اهواز به خوزستان سفر کرده و با زیبایی ها و جذابیت های طبیعی و تاریخی این استان از نزدیک آشنا شوند.



وی گفت: با تمهیدات و هماهنگی های انجام شده نخستین پرواز دبی - اهواز 23اسفند ماه 1393 با هواپیمای بوئینگ 190نفره 737 از نوع 800 انجام خواهد شد.



قدیمی ، بهای بلیط رفت و برگشت اهواز -دبی را 190دلار معادل شش میلیون و 460هزار ریال عنوان کرد.



مدیر شرکت هواپیمایی فلای دبی در ایران در ادامه متوسط سن هوایپماهای این شرکت را زیردو سال عنوان کرد و گفت: هم اکنون این شرکت 45فروند مسافری هواپیمای بوئینگ 737.800در اختیار دارد و 111فروند دیگر از این نوع هواپیماها را با 11میلیارد دلار سفارش داده است.



وحید خادمی نایب رییس انجمن آژانس های خدمات مسافری استان خوزستان ، فعالیت شرکت هواپیمایی فلای دبی در خوزستان و اهواز را فرصتی مغتنم برای توسعه صنعت گردشگری در خوزستان عنوان و از همراهی و تلاش مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان در جذب شرکت های هواپیمایی خارجی تقدیر کرد.



بنا به این گزارش در این نشست نحوه فروش بلیط توسط آژانس های خدمات مسافری خوزستان بر روی سامانه های اینترنتی و مزایا و امکانات این شرکت هواپیمایی مطرح شد.



شرکت هواپیمایی خارجی ترکیش ایر نیز با گنجاندن سه پرواز اهواز- استانبول و برگشت ، فعالیت خود را از 25اسفند ماه 1393 شروع خواهد کرد.



شرکت هواپیمایی ایرعربیا متعلق به کشور امارات متحده عربی در نیمه دوم امسال نیز سه هفته ای سه پرواز در مسیر آبادان - شارجه و برگشت دایر کرده بود.



سالانه حدود دو میلیون و 500هزار مسافر از طریق فرودگاه بین المللی اهواز جا به جا می شود که با فعالیت شرکت های هواپیمایی خارجی این رقم تا سه سال آینده به چهار میلیون نفر خواهد رسید.



در فرودگاه اهواز روزانه 60پرواز انجام می شود.



6065/6064

انتهای پیام /*


5978467
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش‌های سیل‌آسا در ۸ استان کشور زمینه‌ساز صدور هشدار هواشناسی شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سامانه خودنویس گفت: در خرداد ماه سال 1402 اولین قرارداد اجاره در سامانه خودنویس انجام شد و در خرداد ماه امسال هم اولین قرارداد خریدو فروش سامانه خودنویس ثبت می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: از ۲۵ اردیبهشت ماه با توجه به اتمام مهلت الکترونیکی شدن مجوزها هیچ مجوز کاغذی دیگر در بخش های مختلف قابل پذیرش نخواهد بود
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه غیرحضوری بانکی با افزایش دو برابری به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» به گفته سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، سقف تراکنش روزانه غیرحضوری بانکی با افزایش دو برابری به ۲۰۰ میلیون تومان رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ضوابط جدید تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» برخی کالا‌های حوزه‌ جهاد کشاورزی اعلام شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط ثبت‌نام کرده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط ثبت‌نام کرده‌اند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اسبق انجمن تصفیه کنندگان شکر گفت: بنابر آمار در ۶ ماهه نخست سال، مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ از توزیع روزانه ۴۰ تا ۵۵ تن قارچ در تهران خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است