علمی فناوری 16:21 - 11 مرداد 1394
/35 سال مدیریت جهادی/
رئیس جهاددانشگاهی گیلان جهاد دانشگاهی را دستگاهی پژوهش‌ محور عنوان و یادآور شد: از استاندار گیلان درخواست داریم به سایر دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کنند تا از این ظرفیت و پتانسیل در جهاددانشگاهی گیلان بهره ببرند.

رئیس جهاددانشگاهی گیلان: جهاددانشگاهی دستگاهی پژوهش‌محور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه گیلان، مهندس جمشید رسایی، رئیس جهاددانشگاهی واحد گیلان امروز، 11 مرداد در دیدار با استاندار گیلان، ضمن تبریک پیروزی اخیر ملت بزرگ ایران در دفاع از حقوق اساسی خود در عرصه‌های بین‌المللی، اظهار کرد: این پیروزی با مقاومت مردم و هدایت رهبر فرزانه انقلاب و اقدامات هوشمندانه دولت تدبیر و امید بدست آمده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی»، افزود: ان‌شاءالله در سال جاری شاهد پیروزی‌ها و موفقیت‌های بیشتر دولت و ملت در عرصه‌های مختلف باشیم و این پیروزی‌ها و موفقیت‌ها در سال‌های آتی هم ادامه داشته باشد.

رسایی در ادامه با گرامیداشت سی‌وپنجمین سالروز تاسیس جهاددانشگاهی به ارائه گزارش عملکرد یکساله این نهاد در استان پرداخت و گفت: سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری، سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده بود لذا به واسطه این نامگذاری، جهادگران دانشگاهی گیلان تلاش مضاعفی را از خود نشان دادند و نتایج خوبی هم بدست آوردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه عملکرد جهاددانشگاهی گیلان به تناسب امکانات و بودجه در اختیار، نسبت به سایر دستگاه‌های اجرایی از بیشترین و بهترین بازدهی و کارایی برخوردار بوده است، ادامه داد: جهاددانشگاهی با اعتقاد به این اصل که اساس موفقیت در هر سازمانی نیروی انسانی متفکر و خلاق است، تکیه اصلی خود را بر جهادگران پرتلاش، کارآمد و موثر در عین حال کم‌توقع و مقاوم قرار داده است لذا بررسی عملکرد جهاددانشگاهی در بخش مالی نشان‌دهنده رشد فعالیت‌ها در سال 93 نسبت به سال‌های گذشته است.

وی پژوهشکده محیط زیست گیلان را تنها پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی کشور دانست و تصریح کرد: بیش از 12 سال از تشکیل پژوهشکده محیط زیست جهاددانشگاهی می‌گذرد. سال 93 برای پژوهشکده محیط زیست با وجود افت و خیزهای بسیاری که در سال‌های اخیر داشته، جزو بهترین سال‌های فعالیت این مرکز بوده است.

مهندس رسایی از اجرای طرح‌های اثرگذار ملی در حوزه معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم فعالیت‌های فرهنگی در سال جاری و سال‌های آتی نیز تداوم داشته باشد لذا نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی و حمایت مسئولان استانی هستیم.

رئیس جهاددانشگاهی گیلان با اشاره به فعالیت‌های آموزشی این نهاد در دو سطح آموزش عالی و کوتاه‌مدت، اضافه کرد: سیاست‌ها و برنامه‌های معاونت آموزشی جهاددانشگاهی متناسب با نیازهای استان تعریف و فعالیت‌های مربوطه اجرا خواهد شد.

وی جهاددانشگاهی را دستگاهی پژوهش‌محور دانست و یادآور شد: از استاندار گیلان درخواست داریم به سایر دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کنند تا از این ظرفیت و پتانسیل در جهاددانشگاهی گیلان بهره ببرند.

رسایی خواستار جذب حمایت‌ها جهت راه‌اندازی سریعتر مراکز پژوهشی نظیر مرکز درمان ناباروری شد و بیان کرد: اجرای برخی از بخش‌های برنامه سه ساله مصوب جهاددانشگاهی گیلان نیازمند کمک‌های استانی و همراهی دستگاه‌های اجرایی است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تهاجم فرهنگی نرم‌افزاری امروز جوانان و دانشجویان ما را هدف قرار داده است، عنوان کرد: امیدواریم با آینده‌پژوهی فرهنگی در کنار افکارسنجی و نیازسنجی فرهنگی، برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی را تدوین و اجرا کنیم.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که به مناسبت سی‌وپنجمین سالروز تاسیس نهاد انقلابی جهاددانشگاهی برگزار شد، جمعی از معاونان، مدیران، اعضای هیئت علمی و پژوهشگران و محققان مجموعه جهاددانشگاهی گیلان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام


6847496
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» تغییرات غیرمعمول در دست‌های شما می‌تواند نشانه بیماری شایع، اما کشنده باشد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: انتخاب رشته آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: انتخاب رشته آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: برنامه ریزی برای تزریق واکسن هپاتیت سی در وزارت بهداشت انجام شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: در دانشگاه فنی و حرفه‌ای ۲۷۰۰ دانشجوی خارجی مشغول به تحصیل هستند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ناسا یک انیمیشن را از قمر «آیو» سیاره مشتری منتشر کرده که با استفاده از داده‌های کاوشگر «جونو» ساخته شده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» با ارائه ابزاری به منظور نقشه‌برداری از نانوحفره‌های موجود روی غشاء، می‌توان در آینده از این نقشه‌ها برای بهبود عملکرد ادوات تصفیه آب استفاده کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» انتخاب رشته بیش از ۱۲۵ هزار نفر از پذیرفته شدگان اولیه و آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ از امروز شنبه اول اردیبهشت آغاز می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دانشمندان دانشگاه کرنل آمریکا بر این باورند که گام بزرگی در راستای جستجوی موجودات فضایی برداشته اند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش از افزایش تا دو میلیون تومانی حقوق سرایداران علاوه بر افزایش حقوق سالانه خبر داد و گفت: در حال حاضر حقوق سرایداران در حدود ۱۰ میلیون تومان است و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است