سیاسی 17:59 - 26 مهر 1397
تطبیق اساسنامه مجمع نمایندگان ادوار مجلس با قانون جدید احزاب و برگزاری انتخابات شورای مرکزی این تشکل در دستور کار کنگره سراسری مجمع نمایندگان ادوار مجلس قرار گرفت.

تطبیق اساسنامه مجمع نمایندگان ادوار مجلس با قانون جدید احزاب بررسی شد

به گزارش ایسنا، یدالله اسلامی دبیرکل مجمع نماینده ادوار مجلس در کنگره سراسری این  تشکل که در مجتمع تلاش تهران برگزار شد، اظهار کرد: برای حل مشکلات امروز کشور لازم است که دولت از سرمایه‌های اجتماعی  کشور استفاده کند چرا که حل مشکلات کشور بدون  مشارکت اجتماعی مرتفع نخواهد شد.

وی با اشاره به سخنرانی اخیر رئیس جمهور در دانشگاه تهران افزود: اگر مخاطب سخنان رئیس جمهور دانشجویان هستند، نباید دانشجویان پشت در بمانند. با فرافکنی چیزی حل نمی‌شود و ما خواستار تحرک و جدیت بیشتر از دولت هستیم.

دبیرکل مجمع نمایندگان ادوار گفت: نمایندگان ادوار مجلس  آمادگی گفت‌وگوی ملی را دارند، پیشنهاد ما این است که اگر دولت آمریکا و ایران نمی‌توانند با هم صحبت کنند اما بدنه اجتماعی و نخبگان آمادگی این گفت‌وگو را با نمایندگان آمریکا دارد و وزارت خارجه با مدیریت شرایط می‌تواند زمینه گفت‌وگو میان نخبگان کشور و مخالفان دولت کنونی آمریکا را  فراهم کند.

در این کنگره که با سخنرانی اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور همراه بود؛ علی شکوری راد نماینده ششم، الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز، شهربانو امانی، الهه کولایی نماینده دوره ششم مجلس، اسماعیل دوستی عضو سابق شورای شهر و سایر نمایندگان ادوار مجلس حضور داشتند.

دستور کار این کنگره تطبیق اسنامه مجمع نمایندگان ادوار مجلس با قانون جدید احزاب و برگزاری انتخابات شورای مرکزی این تشکل است.

انتهای پیام


9946760
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» باهنر درباره الزام وحدت در مجلس دوازدهم توضیح داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران که در نیویورک به سر می‌برد، گفت: اگر اسرائیل خطا کند، پاسخ فوری، قاطع و پشیمان‌کننده حداکثری خواهیم داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مهمانپرست گفت: جلسه شورای امنیت دستاورد بزرگی برای کشور ما و شکست مهمی برای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» موشک‌ها و پهپاد‌هایی که از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت و در ادامه اصابت کرد، بزرگترین عملیات پهپادی جهان را به نام ایران ثبت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ترابی گفت: فشار روانی به صهیونیست‌ها در زمان پاسخ ما بسیار سنگین و سخت بوده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: عبور دادن موشک‌ها و پهپاد‌ها از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی کار بسیار خارق‌العاده‌ای بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان و هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده ناشناس خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان خبر داده‌اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است