وبگردی 04:02 - 14 تیر 1394
یک مظنون به سرقت در آمریکا زمانی که در دادگاه حاضر شد و قاضی پرونده را دید به گریه افتاد، چون یادش آمد که او همکلاسی دوران تحصیلش بوده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل از فرارو ،یک مظنون به سرقت در آمریکا زمانی که در دادگاه حاضر شد و قاضی پرونده را دید به گریه افتاد، چون یادش آمد که او همکلاسی دوران تحصیلش بوده است.



بی بی سی نوشت: آرتور بوث، ۴۹ ساله در جلسه‌ای از دادگاه در میامی حاضر شد که قرار بود در آن تصمیم قاضی درباره درخواست آزادی‌اش به قید وثیقه اعلام شود.



میندی گلیزر، قاضی دادگاه به او گفت "متاسفم که تو را اینجا می‌بینم. همیشه دوست داشتم بدانم چه وضعی داری."



متهم با دیدن قاضی از هم پاشید! +عکس




گلیزر به حاضران در دادگاه گفت که بوث "بهترین بچه مدرسه" بوده است.



متهم بعد از شنیدن این حرف‌های قاضی آهی کشید و به گریه افتاد.



قاضی در پایان جلسه دادگاه خطاب به متهم گفت: "موفق باشید آقا، امیدوارم که پرونده‌تان ختم به خیر شود و زندگی قانونمندی در پیش بگیرید."



قاضی در نهایت وثیقه‌ای ۴۳ هزار دلاری برای بوث تعیین کرد.


انتهای پیام/

6695174
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ارائه دو دیدگاه جنگ‌خواهی و پرهیز از جنگ و انتساب اولی به حاکمیت و دومی به مردم، تلاش رسانه‌های معاند برای قطبی‌سازی میان مردم و نظام جمهوری اسلامی بود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از دوستان شهید شاهرخ ضرغام تعریف می‌کند:شاهرخ قد بلند و چهره خشنی داشت. با این حال صورتش را سیاه کرده و در کمین فرماندهان بعثی می‌نشست.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یک رسانه صهیونیستی مطرح کرد انتظار نداشتیم کاپیتان سابق تیم ملی ایران به کشور خود به خاطر عملیات علیه اسرائیل حمله کند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نمایش ریاکاری بهترین توصیفی بود که نماینده روسیه در افشای پشت صحنه نمایش دیپلماتیک یکشنبه شب شورای امنیت درباره حمله نظامی ایران به کار گرفت.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» خیلی از افراد هم کف روی گوشت را دور می‌ریزند، اما این کف شامل پروتئین‌هایی است که در مراحل اولیه از گوشت خارج می‌شود و یکی از ویژگی‌های پروتئین‌ها این است که امکان فومینگ یا کف کردن دارند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ایران از همان ساعات اول در تولید پیام معتبر موفق بود. یعنی صهیونیست‌ها و متحدانش شکی نداشتند که ایران انتقام خواهد گرفت. بخشی از این تولید پیام توسط مقامات نظامی، سیاسی و رسانه‌های ایران تولید شد و بخش مهمی نیز در تولید پیام‌های پنهانی ارسا...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» سه پسر جوان کمتراز ۲۰سال که با اجرای سناریوی سرقت خشن در اتوبان صدر تهران در فضای مجازی جنجال به پا کرده بودند، دیروز به محل سرقت منتقل شدند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» درآستانه پخش ادامه این‌سریال درسال‌جدید به ادامه نوشتار‌هایی که درخصوص بررسی تاریخی جریان نفوذ درکشورداشتیم، می‌پردازیم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بازتاب عملیات وعده صادق و دفاع مشروع ایران در برابر یاغی گری‌های اسرائیل زبان شبکه صهیونیستی اینترنشال را هم به اعتراف باز کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» ایران یکی از کشور‌هایی است که مداوما تحت حملات DDoS قرار دارد، اما سیستم پیشرفته‌ای برای دفع آن تعبیه شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است