فرهنگی‌هنری 08:45 - 03 اردیبهشت 1396
در تهران و شهرستان‌ها
طراح و ایده پرداز پروژه «وُکَب کنسرت» در ایران در تشریح جزییات و نحوه برگزاری این پروژه آموزشی موسیقایی از برگزاری چند برنامه دیگر در تهران و شهرستان ها خبر داد.

مخاطبان به «وُکَب کنسرت» می‌روند/ موسیقی در خدمت زبان‌آموزی

ایمان پندی طراح و ایده‌پرداز پروژه « وُکَب کنسرت» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نحوه برگزاری این کنسرت آموزشی توضیح داد: پروژه «وُکَب کنسرت» که به تازگی در کشورمان ایده پردازی و اجرا شده، یک برنامه هنری آموزشی است که ما در یک دوره سه روزه با استفاده از کتاب «۵۰۴» به عنوان معتبرترین کتاب لغات زبان انگلیسی به مخاطبان زبان انگلیسی آموزش می دهیم. در این کنسرت ها که با حضور هنرمندان شاخه های مختلف در حوزه سینما، تئاتر و موسیقی برگزار می شود طی سه جلسه پنج ساعته لغات به شیوه کدینگ این بار به صورتی کاملا متفاوت به علاقه مندان آموزش داده می شود.

وی ادامه داد: ما در این کنسرت های آموزشی که اسفندماه سال گذشته آغاز شده تلاش می کنیم تا در قالب مفاهیم هنری چون موسیقی فضای متنوع و فرح بخشی را برای شرکت کنندگان فراهم کنیم که آنها بدون لحظه ای احساس خستگی که در محیط های آموزشی وجود دارد به فراگیری زبان انگلیسی بپردازند. بسیار خوشحالیم که در این مدت هنرمندانی چون پوریا حیدری، مهدی مقدم، فرزاد حسنی و مهران رجبی همراه بسیار خوبی بودند و ما تصمیم داریم در پروژه های آینده گروه که قرار است به صورت فراگیر در تهران و شهرستان ها برگزار شود از هنرمندان صاحب نام عرصه موسیقی نیز دعوت کنیم تا به برنامه ما بیایند.

پندی در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: اتاق فرمان من در بخش موسیقی پاور پوینت من است که من قبل از حضور در هر برنامه ای آنها را بررسی کرده و بعد با استفاده از نام قطعات موسیقی و خوانندگانش نسبت به آموزش لغت یا مفهوم مورد نظر با مخاطبان گپ می زنیم که خوشبختانه فضا به گونه ای طراحی شده که یک کودک ۹ سال تا فرد ۷۵ ساله می توانند با زبان انگلیسی آشنا شوند. به هر حال این پروژه نوپا است که کلید آن دو تا سه ماه است زده شده و امیدوارم با روند خوبی که پیش گرفته شده بتوانیم با زبان هنر و حضور هنرمندان موسیقی در عرصه آموزش زبان انگلیسی تحولی ایجاد کنیم.

طراح و ایده پرداز پروژه «وُکَب کنسرت» در پایان صحبت های خود توضیح داد: این امیدواری وجود دارد که با آشنایی هرچه بهتر مخاطبان با این فضای آموزشی جدید که می تواند دربرگیرنده فضای شاد و جذابی باشد، هنرمندان بیشتری از عرصه های موسیقی، تئاتر، سینما و تلویزیون وارد این پروژه شوند. به هر حال یادگیری زبان انگلیسی نیاز جدی امروز ماست که این روش می تواند راهگشای خوبی برای فراگیری عموم مخاطبان باشد.


9033957
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همان‌گونه که انتظار می‌رفت، استقبال از سینما‌ها با شتاب بسیاری دنبال می‌شود و علاوه بر شکستن چندین رکورد، گیشه هم اختلاف خود را با مدت زمان مشابه سال گذشته، بیشتر کرده و به رقم ۷۶ میلیارد تومان رسیده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حرم امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام برای ایام شهادت آن حضرت سیاهپوش شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تلویزیون امروز فیلم‌های مختلفی مانند «مردی از کنتاکی»، «تنگه ابوقریب»، «سرقت»و «خزنده» را راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه گفت: در برنامه «بی‌انتها» واگویه‌های افراد مختلف با خدا را می‌شنویم و از زاویه دید‌های مختلف، دنبال رنگ خدا در زندگی هستیم.  
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گیلانی تأکید کرد که روزه فقط به نخوردن و نیاشامیدن نیست بلکه توجه صحیح به روزه و عبادات شرط بندگی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است