ورزشی 00:15 - 11 بهمن 1393
ارتعاشاتی‌ها از شکست‌های زیاد سرخورده نه، آب‌دیده می‌شوند
سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان گفت: در دیدار برابر ارتعاشات صنعتی بی‌انگیزه و عصبی بودیم و نتیجه را هم به همین دلیل واگذار کردیم.

قوچان‌نژاد: بی‌انگیزه و عصبی بودیم/ باید به نوجوانان بیش از پیش بها داد

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شکست برابر ارتعاشات صنعتی ایران در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: از ابتدای فصل قولی به مسئولان باشگاه داده بودم که خوشبختانه با نتایجی که کسب کردیم خیلی زود محقق شد. ما بدون بازیکن خارجی و یار کمکی توانستیم با اختلاف نسبت به تیم‌های ته جدولی در لیگ ماندنی شدیم.

وی ادامه داد: نیم‌نگاهی هم به پلی‌آف داشتیم که البته الان هم که کارمان سخت شده هنوز ناامید نشده‌ایم. بازیکنان شرایط روانی خوبی ندارند؛ از طرفی باشگاه هم شرایط مالی خوبی ندارد. بازیکنان تاکنون 30درصد از قرارداد خود را بیشتر نگرفته‌اند. برخی از آنها سال گذشته مبلغ قرارداد بالاتری نسبت به امسال داشتند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان با بیان اینکه مقابل ارتعاشات بی‌انگیزه و عصبی بودیم، خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ملی نوجوانان چیزی برای از دست دادن نداشتند و ما هم بازی بسیار خوبی مقابل آنها انجام دادیم. ست سوم را هم با نتیجه 25 بر 8 به سود خود رقم زدیم و ست چهارم هم از حریف پیش بودیم، اما متاسفانه بازی از دست‌مان خارج شد.

قوچان‌نژاد افزود: اگر این بازی را می‌بردیم می‌توانستیم به پلی‌آف برسیم، اما حالا هم کارمان تمام نشده است. باید در هفته پایانی به گنبد برویم و برای صعود به پلی‌آف گنبد را در خانه‌اش شکست دهیم. کارمان خیلی سخت است، اما در ورزش هیچ تیمی از قبل 100درصد برنده یا بازنده نیست. ما به این پیروزی نیاز داریم و به خوبی می‌دانیم که کارمان سخت است، چون گنبدی‌ها در خانه بسیار باانگیزه هستند.

وی با بیان اینکه ارتعاشاتی‌ها فراتر از انتظار ظاهر شدند، گفت: به نظر من این تیم باید با برنامه‌تر بازی کند. آنها کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارند و قطعاً به مرور زمان بهتر هم خواهند شد. باید به بازیکنان رده نوجوانان بیشتر بها داد. فکر می‌کنم بازیکنان این تیم با باخت‌های متعدد سرخورده نمی‌شوند، بلکه آب‌دیده‌تر می‌شوند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان ادامه داد: کادر فنی ارتعاشات بسیار صبور است و قطعاً مزد این صبوری خود را هم خواهد گرفت. فدراسیون باید بیشتر به این تیم توجه کند و فکر می کنم تلاش بازیکنان و کادر فنی این تیم ارزشمند و قابل احترام است.


5736961
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه استقلال قصد دارد تا یک مدیر خارجی برای آکادمی این باشگاه انتخاب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال قصد دارد در پایان فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است