استانی 09:00 - 25 تیر 1399
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز:
ایسنا/البرز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در هشتمین جلسه شورای فرهنگی استان، بر ضرورت برگزاری دقیق کارگاه‌های مجازی و جلب اعتماد خانواده‌ها تاکید کرد.

وظیفه ما پاسخ خوب به اعتماد خانواده‌هاست

ابوالقاسم سلیمانی در این نشست که در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز برگزار شد، ضمن تشکر از همکاری وهمدلی صمیمانه تمام همکاران جهت جذب اعضا برای حضور در کارگاه‌های مجازی از تلاش‌های انجام شده قدردانی کرده و وضعیت موجود را رضایت‌بخش خوانده و خواستار تلاش مضاعف همکاران برای جذب اعضا در روزهای باقی‌مانده شد.

به گزارش ایسنا، وی همچنین بر ضرورت اجرا و نظارت درست و دقیق کلاس‌ها تاکید کرد و افزود: ما باید پاسخ خوبی به اعتماد خانوادها بدهیم، اگر چنانچه پاسخ اعتماد خانواده‌ها را به خوبی ندهیم و در اجرای کلاس‌ها با مشکل مواجه باشیم یقینا در فصل‌های آتی مشکل خواهیم داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز همچنین بر ضرورت توجه به زمان آغاز فعالیت‌های مدارس و آموزش و پرورش و لزوم صحبت با اعضا و خانواده‌های آنان در این خصوص تاکید کرده و از همکاران خواست که طبق آغاز فعالیت مدارس، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

وی همچنین بر ضرورت ارتقای شرایط اتاق استودیو کانون به منظور انجام خوب  فعالیت کارگاه‌های مجازی تاکید و از همکاران خواست همت ویژه ای در خصوص برگزاری کارگاه‌ها داشته باشند.

ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مدرسان کارگاه‌ها و آموزش این فرهنگ به اعضا در قالب فعالیت های مجازی از دیگر نکات مطرح شده توسط این مسئول بود .

حضور پیگیرانه کارشناسان و رصد فعالیت‌های مجازی مربیان به ویژه مربیان برون کانونی از مهم‌ترین نکات مطرح شده در این نشست بود.

در این جلسه، هم چنین در خصوص فعالیت مراکز و نحوه برگزاری کارگاه‌های حضوری نیز بحث و تبادل نظر شد و قرار شد کارگاه های مراکز با حداقل جمعیت و رعایت کامل پروتکل‌ها تشکیل شده و اگر چنانچه ستاد استانی یا ملی مقابله با کرونا دستورالعملی ارائه کرد به نحو احسن به آن عمل شود .

انتهای پیام


10619456
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است