فرهنگی‌هنری 12:39 - 06 فروردین 1396
به دلیل استقبال فراوان برای عضویت در باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر، پنج سالن به ظرفیت سالن‌های جشنواره اضافه شد.

تعداد سینماهای جشنواره جهانی فیلم فجر افزایش یافت

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری جشنواره، سینماهای فلسطین با ۳ سالن و فرهنگ با ۲ سالن، مجموعا با ۱۵۰۰ صندلی به جشنواره جهانی فیلم فجر اضافه شدند. این در حالی است که کاخ جشنواره همانند سال گذشته، پردیس چارسو با ۵ سالن نمایش، خواهد بود.

 تعداد اعضای باشگاه جشنواره جهانی که در سایت ثبت نام کرده‌اند، تاکنون از مرز ۲۰ هزار نفر گذشته است و این استقبال باعث شد تا سالن‌های تازه‌ای به جشنواره افزوده شود.

اعضای باشگاه علاوه بر اولویت زمانی رزرو بلیت، از ۶۰ درصد تخفیف نیز برخوردار خواهند شد ولی سایر علاقه‌مندان باید رزرو بلیت را روزانه و با قیمت کامل انجام دهند.

ثبت نام در سایت جشنواره برای عضویت در باشگاه همچنان ادامه دارد.

آدرس سایت رسمی  جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره film@fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۸ تا ۲۱ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام


8949787
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» انیمیشن «پسر و مرغ ماهیخوار» ساخته «هایائو میازاکی» از جمله معدود آثار غیرچینی است که مجوز اکران در این کشور را دریافت کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رویداد توانمندسازی و بازارچه صنایع دستی «تکوک» افتتاح شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی نظارتی به بررسی تشکیل فهرست آثار واجد ارزش و معیارهای ثبت آثار تاریخی و فرهنگی پرداخت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی از تلاش هنرمندان و دست‌اندرکاران تئاتر در مسیر ارتقای سطح فرهنگ جامعه، قدردانی کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» خزاعی از اجرای طرح ویژه اکران فوق‌العاده سینما‌ها در تعطیلات نوروز که مقارن با ماه مبارک رمضان است، خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بخشی زاده گفت: رویکرد ما در رادیو، تقویت برنامه‌های گفتگو محور، استقبال از نوآوری در ساختار برنامه سازی، نقد مستقل و اشاعه نشاط است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام عادل گفت: الان در ایام عید هر شب امکانِ اسکان ۴۰۰ هزار نفر در سطح کشور در زائرسراهای امامزادگان فراهم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام عادل گفت: الان در ایام عید هر شب امکانِ اسکان ۴۰۰ هزار نفر در سطح کشور در زائرسراهای امامزادگان فراهم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام مجمع آل طا‌ها از برگزاری تعزیه‌های مختلف با حضور تعزیه‌خوان‌های درجه یک کشوری در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی تأکید کرد که ماه رمضان فرصت مناسبی برای پرورش دادن معرفت و مراحل علاقه‌مند شدن به خداوند است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است