استانی 16:29 - 28 اسفند 1397

قیمت عرضه هرکیلوگرم گوشت مرغ در نهاوند ۱۲ هزار تومان شد

بیژن ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: طی بازدیدها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در راستای کاهش قیمت و با در نظر گرفتن سیاست‌های تشویقی برای مرغ داران و تهیه و توزیع‌کنندگان در شهرستان نهاوند طبق دستور دادستان عمومی و انقلاب نهاوند قیمت هر کیلوگرم مرغ در ۳ مرکز توزیع ۱۲ هزار تومان اعلام شد.

وی با تأکید بر اینکه این قیمت‌گذاری با اختلاف ۲ هزارتومانی کمتر از سایر نقاط استان است، گفت: امروز و در روز آغاز اجرای این طرح سهمیه توزیع به میزان ۶ تن به ۳ مرکز فروش در میدان امام خمینی (ره) و خیابان کمربندی نهاوند داده‌شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند ادامه داد: این طرح روز ۲۹ اسفند نیز در مراکز فروش میدان بسیج، خیابان حافظ، خیابان گلشن و میدان ابوذر اجرا خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه برنامه عرضه کالاهای موردنیاز مردم بااطلاع رسانی قبلی در نهاوند اجرا می‌شود، گفت: این برنامه در صورت آمادگی مراکز فروش در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

ترابیان با تأکید بر لزوم همراهی مردم گفت: خوشبختانه در شهرستان نهاوند در بحث وجود اقلام اساسی هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد اما از همه شهروندان عزیز تقاضامندیم به‌اندازه نیاز خانوار خود نسبت به کالاهای تنظیم بازاری اقدام کنند تا خانواده‌های بیشتری از این امکان برخوردار شوند.

وی گفت: صنوف شهرستان نهاوند از روز دوم فروردین آماده ارائه خدمات به همشهریان، گردشگران و مسافران نوروزی هستند.


10082926
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است