استانی 19:53 - 12 اسفند 1393
قم- ایرنا- آیت الله محمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه گفت: اختلاس و دست درازی به اموال بیت المال کار بسیار ناپسند و مردود است و موجب دلسردی مردم خواهد شد.

به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، این استاد برجسته روز سه شنبه در دیدار با مسوولان کمیته امداد امام خمینی(ره) قم افزود: انسانها همیشه در معرض امتحان و آزمایش قرار دارند و کمک به دیگران هم یک نوع آزمایش است و تنها بعضی ها موفق و سربلند بیرون می آیند.



وی با اشاره به تشکیل کمیته امداد به فرمان امام خمینی(ره) گفت: تشکیل این نهاد یکی از اتفاقات مهم بعد از پیروزی انقلاب در ایران بود که با هدف حمایت معنوی و مالی از مستضعفان و کمک به فقرا به وجود آمد.



آیت الله علوی گرگانی افزود: تشکیل کمیته امداد بزرگترین خدمت به مستضعفان بوده و در این مدت خدمات بسیار خوبی انجام شده که جای تقدیر دارد.



وی گفت: اگر انسان بر اساس مبانی معرفتی و دینی و در دایره‌ی قوانین الهی گام بردارد و برای رضای خدا و به نیت رسیدن به قرب الهی به مردم احسان و خدمت کند، قطعا به سعادت خواهد رسید.



آیت الله علوی گرگانی خاطر نشان کرد: همیشه نباید کارهای این کمیته روی شانه های مردم باشد؛ بلکه این نهاد باید با برنامه ریزی دقیق و با همکاری سایر ادارات و مراکز فرهنگی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و معیشتی مستضعفان را برطرف کند.



/8138/ 6133/1772

انتهای پیام /*


5969229
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است