استانی 18:28 - 21 بهمن 1394
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی بیانیه مشترکی به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صادر کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر حضور همیشگی آذربایجان قهرمان در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب، مردم استان را به حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

متن پیام آیت‌الله محسن مجتهد شبستری و دکتر اسماعیل جبارزاده به این شرح است:دهه فجر و یوم الله 22 بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزاده جمهوری اسلامی ایران است؛ در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانه زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) طومار 2500 ساله رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف از قبیل پزشکی، درمانی، نانو، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادی و تکنولوژی های نظامی، مرزهای دانش را درنوردیدند و همه اینها، گوشه ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

یوم‌الله 22 بهمن 1394 را در حالی پاس می‌داریم که انقلاب اسلامی با بهره گیری از راه و منش امام راحل (ره) و ایثار شهیدان والامقام و مقاومت ملت بزرگ ایران با هدایت های هوشمندانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب به پیروزی های بزرگ و درخشانی در صحنه های جهانی و بین المللی دست یافته است.

در سالی که به نام "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نام گرفته است و علی‌رغم توطئه‌های دشمن در ابعاد مختلفی همچون تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، هجمه همه جانبه سیاسی، القای اندیشه‌های پلید و تفکرات ضد اسلامی داعشی و تکفیری و سلفی‌گری، ملت بزرگ ایران اسلامی ضمن خنثی نمودن دسیسه‌های دشمن و با تأسی از رهبر و مقتدای خود، مسیر سربلندی، توسعه و خود اتکایی را با  عزت و افتخار همراه و همگام با دولت تدبیر و امید طی می‌کند.

اینجانبان با ادای احترام به ارواح پرفتوح شهدای انقلاب و روح بلند و ملکوتی امام شهدا از عموم مردم متدین، انقلابی، استکبارستیز، غیور و همیشه در صحنه استان آذربایجان شرقی دعوت می‌کنیم با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، نقشه ها و دسیسه های دشمنان این نظام الهی را نقش برآب کرده و با ر دیگر افق روشنی از انقلاب اسلامی را در برابر جهانیان ترسیم نمایند.


انتهای پیام/ع

7672803
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است