ورزشی 09:07 - 17 خرداد 1399

ملی پوشان تکواندو به اردو نمی‌روند/ المپیکی‌ها آموزش می‌دهند

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس جلسه‌ای که ماه گذشته کادر فنی تیم‌های ملی با رئیس فدراسیون داشت و پس از اظهارنظر فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی مبنی بر تشکیل اردوی تیم ملی از ۱۷ خردادماه (امروز)، قرار بود ملی پوشان تمرینات آماده سازی خود را آغاز کنند.

اما تلاش مسئولان فدراسیون برای اخذ مجوزهای لازم از ستاد کرونا به نتیجه نرسید تا ملی پوشان همچنان در شهرهای خود تمرینات آماده سازی را پیگیری نمایند.

فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: من اعتقاد دارم در شرایط فعلی حضور در اردوی تیم ملی خیلی بیشتر از حضور در شهرهای محل سکونت می‌تواند امنیت تکواندوکاران را تأمین کند. چرا که با اوج گیری سفرها و بروز موج دوم شیوع کرونا، ملی پوشان بیشتر در معرض خطر هستند.

وی افزود: نکته مهم دیگر اینکه برگزار نشدن اردو و ادامه تمرینات انفرادی، باعث بروز مشکلات عصبی برای تکواندوکاران شده است. از مسئولان وزارت ورزش درخواست دارم اجازه دهند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم اردوها را آغاز کنیم. ادامه این روند باعث آسیب بیشتر ملی پوشان می‌شود که جمع کردن آن، کار سختی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نکته مهم دیگری که در همین شرایط کرونا و صادر نشدن مجوز فعالیت تکواندوکاران در بخش مبارزه سئوال برانگیز است، آموزش مبارزه توسط المپیکی هاست.

این روزها المپیکی‌ها در صفحات مجازی برای جذب شاگرد تبلیغ می‌کنند. شاید بتوان تا حدود زیادی حق را به آنها داد، ولی ادامه این روند بدون شک مشکلات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت و مسئولان فدراسیون باید در این رابطه ورود کرده و مانع از بروز اتفاقات آتی شوند.


10561473
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است