استانی 18:45 - 27 اسفند 1397

آئین معنوی اعتکاف در ۱۵۰ مسجد استان مرکزی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صفر قربانپور روز دوشنبه در کارگروه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: مراسم معنوی اعتکاف از صبح روز ۲۹ اسفندماه (چهارشنبه) همزمان در ۱۵۰ مسجد در سطح استان مرکزی آغاز می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: با توجه به اینکه ایام اعتکاف از ۲۹ اسفند آغاز و تا دوم فروردین ماه ادامه دارد، احتمال می‌رود مسافرت‌ها و قرارگیری در زمان تعطیلات نوروزی تأثیرگذار در مراسم اعتکاف باشد، اما با این شرایط پیش بینی می‌شود بیش از هشت هزار نفر در سطح استان مرکزی در مراسم معنوی اعتکاف حضور یابند و در سال‌های گذشته حضور قشر جوان در مراسم اعتکاف در استان مرکزی چشمگیر بوده است.

قربانپور بیان کرد: تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این مراسم معنوی در مساجد میزبان انجام شده و ویژه برنامه‌های پاسخگویی به شبهات، اجرای برنامه قرآنی، گفتمان‌های مکتبی و مذهبی و مسائل اجتماعی به‌ویژه مربوط به جوانان و نوجوانان و پاسخگویی به مباحث دینی هم صورت می‌پذیرد.

در این نشست همچنین، سید حسن حسینی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: نوروز امسال ۱۰۰ هزار نسخه انواع اقلام تبلیغاتی و نقشه شهرستان‌های استان به مسافران ارائه می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی افزود: روزانه ۲۹ هزار و ۸۰۰ نفر ظرفیت اسکان در هتل‌ها، مهمان پذیرها، کمپ‌ها و ستاد اسکان آموزش و پرورش استان مرکزی تدارک دیده شده است.


10082123
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است