استانی 11:04 - 03 مرداد 1393
فارس گزارش می‌دهد
هزاران نفر از مردم روزه‌دار قمی صبح امروز همراه با جمعیت میلیونی در سراسر کشور در حمایت از مظلومیت مردم غزه به پا خاستند.

حمایت هزاران روزه‌دار قمی از مظلومان غزه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی خمینی کبیر به عنوان روز قدس نام‌گذاری شده است مردم مسلمان در سراسر دنیا و آزادیخواهان در کشورهای مختلف همانند گذشته در راستای دفاع از ملت مظلوم فلسطین به پا می‌خیزند و فریاد آزادی و آزادگی و برائت از ظلم و جور سر می‌دهند.

در ایران اسلامی نیز در 770 شهر راهپیمایی روز قدس با شکوه گسترده برگزار شده و ملت ایران حمایت همه جانبه خود را از مظلومان غزه اعلام می‌دارند.

در شهر مقدس قم که پایگاه انقلاب است نیز راهپیمایی روز قدس با شکوه بسیار ویژه‌ای برگزار شده و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی پس از حرکت از مسیرهای 10‌گانه خود را به میدان شهید مطهری رساندند و از ساعت 11 صبح طبق اعلام قبلی حرکت خیل عظیم راهپیمایان روزه‌دار به سمت حرم مطهر حضرت معصومه آغاز شد.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی که با وجود گرمی هوا و وجود گرد و غبار نسبت به سال‌های گذشته بیشتر تخمین زده می‌شوند در یوم‌الله قدس به ندای ولی امر مسلمین جهان همانند همیشه لبیک گفته‌اند و برگ زرین دیگری را در دفتر پرافتخار این شهر به ثبت رساندند.

راهپیمایان قمی پس از آغاز حرکت در مسیر میدان شهید مطهری، پل علیخانی، چهارراه بازار، سه‌راه بازار، خیابان آیت‌الله العظمی مرعشی نجفی (ره)، رهسپار حرم مطهر حضرت معصومه (س) شدند.

پس از اجتماع مردم در شبستان امام خمینی حرم مطهر حجت‌الاسلام رئیسی در جمع راهپیمایان قمی به ایراد سخن خواهد پرداخت.


4320565
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است