گوناگون 11:19 - 13 آذر 1399
طراحی آشپزخانه های امروزی به گونه ای است که یک بخش جداگانه برای نصب پریز توکار کابینت در نظر گرفته می شود.

درباره پریزهای توکار و پریز صفحه کابینت بیشتر بدانید

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شهر یراق، تعداد لوازم برقی آشپزخانه به حدی زیاد شده که پریزهای روکار جوابگو نیست و نیاز به تعبیه پریز توکار کابینت است.

لوازم برقی معمولا روی کانتر و صفحه کابینت قرار می گیرند و خیلی جابجا نمی شوند. پس در طراحی کابینت باید به این نکته توجه داشته باشید که محل مناسبی را برای پریز صفحه کابینت انتخاب کنید.

با ظهور فناوری های جدید، اهمیت و ضرورت دستگاه های الکتریکی در زندگی روزمره ما انسان ها پر رنگ تر از گذشته شده است. دستگاه هایی مانند یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروفر و … همگی برای کار کردن نیاز دارند تا از انرژی الکتریکی استفاده کنند.

طراحی آشپزخانه های امروزی به گونه ای است که یک بخش جداگانه برای نصب پریز توکار کابینت در نظر گرفته می شود. تعداد لوازم برقی آشپزخانه به حدی زیاد شده که پریزهای روکار جوابگو نیست و نیاز به تعبیه پریز توکار کابینت است.

لوازم برقی معمولا روی کانتر و صفحه کابینت قرار می گیرند و خیلی جابجا نمی شوند. پس در طراحی کابینت باید به این نکته توجه داشته باشید که محل مناسبی را برای پریز صفحه کابینت انتخاب کنید.

جهت مشاهده قیمت پریزهای توکار و مخفی اینجا کلیک کنید

پریز توکار

انواع پریز توکار

پریز توکار در دو نوع مستطیلی و استوانه ای تولید می شود. پریز صفحه کابینت استوانه ای با توجه به سایز آن، برای نصب نیاز به ایجاد یک حفره ۸ تا ۱۵ سانتی متری روی کابینت دارد. همچنین برای ایمنی یک درپوش روی آن قرار می گیرد که هنگام استفاده برداشته می شود.

پریز کابینتی مستطیلی از نظر کارایی فرقی با پریز زیر کابینت استوانه ای ندارد و هنگامی بکار گرفته می شود که فضای کافی برای نصب پریز توکار استوانه ای وجود نداشته یا شکل مستطیلی مورد پسند فرد نباشد. پریز زیر کابینت مستطیلی در دو نوع معمولی و تاچ تولید می شود.

 اما غیر از پریز استوانه ای و مستطیلی، یک نوع دیگر از پریز توکار وجود دارد که جزو پریزهای لوکس محسوب می گردد. پریز توکار موتوردار با فشردن یک دکمه به صورت خودکار از محل خود خارج می شود و می توان از آن استفاده نمود.

پریز توکار

نکات مهم برای خرید پریز توکار

قبل از خرید پریز توکار حتما طراحی و رنگ کابینت آشپزخانه خود را مد نظر قرار دهید و پریزی را انتخاب کنید که با آن همخوانی داشته باشد. در نظر گرفتن فضای داخل کابینت که قرار است پریز توکار در آن قسمت تعبیه شود، بسیار مهم است.

دقت کنید که هر کدام از پریزهای توکار مستطیلی و استوانه ای فضای متفاوتی را اشغال می کنند، پس خرید آن ها را متناسب با فضایی که برای نصب پریز صفحه کابینت مشخص شده، انجام دهید.

برای آگاهی از قیمت پریز توکار و خرید انواع آن می توانید به فروشگاه اینترنتی شهر یراق مراجعه کنید.

شهر یراق ارائه دهنده انواع یراق آلات کابینت و کمد، کلید و پریز توکار کابینت، روشنایی کابینت و کمد، دستگیره مخفی، تجهیزات اتاق خواب، ریل های بدنه دار، درب های ریلی و کشویی و بسیاری محصولات متنوع دیگر، شما را به بازدید از فروشگاه اینترنتی خود دعوت می کند.

در این فروشگاه محصولات مختلف از معتبرترین برندها گردآوری شده اند تا با بهترین قیمت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار گیرند.

کارشناسان فروشگاه اینترنتی شهر یراق آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد خرید انواع یراق آلات کابینت می باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی


10839050
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است