استانی 07:59 - 08 اسفند 1393
دبیر اجرایی ششمین همایش سراسری مقررات ملی ساختمان مطرح کرد
دبیر اجرایی ششمین همایش سراسری مقررات ملی ساختمان گفت: خروجی این همایش استقرار دائمی همایش مقررات ملی ساختمان کشور در شیراز است که با اجرایی شدن آن شاهد تحول چشمگیری در امر مقاوم‌سازی خواهیم شد.

استقرار دائمی دبیرخانه همایش مقررات ملی ساختمان کشور در شیراز

ابراهیم بهاروند در حاشیه برگزاری همایش مقررات ملی ساختمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: ششمین همایش مقررات ملی ساختمان که از روز گذشته با حضور بیش از 2 هزار نفر از مدیران کل راه و شهرسازی، نظام‌مهندسی، تشکل‌های دانشجویی، انبوه‌سازان و شهرداران برگزار شد عصر امروز به کار خود پایان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش بیش از 100 مقاله از سراسر کشور در مورد مباحث فنی و حقوقی مرتبط با مقررات و نگه‌داری ساختمان به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد 50 مقاله برتر انتخاب می‌شود.

دبیر اجرایی این همایش تصریح کرد: همایش ملی مقررات ساختمانی دوسالانه و هفتمین نشست در سال 1395 برگزار می‌شود که در آن خروجی این همایش نیز موردبررسی قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: در این همایش مقرر شد برای مقاوم‌سازی ساختمان‌ها از سازه‌های پیچ و مهره‌ای که پیش‌ازاین در کارخانه‌ها ساخته ‌شده استفاده شود تا ساختمان‌هایی مقاوم با پایداری طولانی‌مدت را شاهد باشیم.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی فارس در ادامه از احداث 120 هزار واحد مسکن مهر از ابتدای سال 1386 تاکنون در این استان خبر داد و افزود: تاکنون 60 درصد از این واحدها واگذار شده و تا پایان سال آینده نیز 10 هزار واحد دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهاروند اضافه کرد: در راستای خانه‌دار شدن افرادی که نیاز به مسکن دارند با تلاش‌های انجام‌شده تا پایان سال آینده واحدهای مسکن مهر نیز به متقاضیان واگذار می‌شود.


5933502
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است