استانی 10:58 - 09 فروردین 1399
یک مسئول:
ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ورود گردشگران به تمامی مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

ورود به مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی ممنوع شد

حسن اکبری، شب گذشته ۸ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، ورود گردشگران به مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان ممنوع شده است.



به گزارش ایسنا، وی گفت: براساس تصمیمات متخذه در جلسه با هدف جلوگیری از ازدحام شهروندان در مناطق تحت مدیریت و تفرجگاه‌های داخل مناطق و.. و به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس مقرر شد تا از هرگونه ورود به مناطق حفاظت شده، پناهگاه حیات وحش، تالاب و به خصوص غارها، مراکز تکثیر و پرورش حیات وحش تا اطلاع ثانوی جلوگیری شود و هیچ گونه مجوزی برای ورود به مناطق تحت مدیریت، این اداره کل صادر نخواهد شد.



اکبری بیان کرد: همه ساله با شروع فصل بهار علاقمندان به طبیعت و گردشگران زیادی از داخل و خارج استان از  مناطق تحت مدیریت استان نیز بازدید می‌کردند، اما به دلیل شرایط ویژه پیش آمده و شیوع ویروس کرونا و با توجه به اینکه امسال در روز طبیعت ورود به مناطق تحت مدیریت ممنوع خواهد بود.



وی از مردم در خواست کرد تا با رعایت نکات بهداشتی و لغو مسافرت‌های درون شهری و برون شهری و ماندن در خانه از انتقال و شیوع این بیماری جلوگیری کنند.



مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی اظهار کرد: با افرادی که موارد مذکور را رعایت نکنند قطعا با همکاری مراجع قضایی و انتظامی و در راستای اجرای تکالیف ستاد مربوطه در استان  برخورد خواهد شد.



اکبری با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمانی استان، یادآور شد: ما مدافعان طبیعت، تلاش‌های این افراد را فراموش نکرده و در راستای همکاری با این مدافعان آماده همه گونه همکاری هستیم.



انتهای پیام


10459947
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است