فرهنگی‌هنری 16:18 - 23 مرداد 1397
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با توجه به زیرساخت‌های فراهم‌شده در حوزه فناوری اطلاعات و نیز آموزش‌های نیروی انسانی، بنیاد توانایی اجرای سریع‌تر طرح‌های تحول اداری را دارد و مطمئناً این اقدام در بهبود خدمات‌رسانی و کسب رضایت جامعه ایثارگری مؤثر است.

برنامه‌های تحول اداری بنیاد باید در جهت ارتقای رضایت‌مندی ایثارگران باشد

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌ سید محمدعلی شهیدی در بیست و چهارمین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص برنامه یکپارچه تحول اداری بنیاد گفت: این طرح دارای نکات مثبتی است که امیدواریم به‌زودی شاهد اجرایی شدن آن باشیم. با توجه به سیاست‌های کلی نظام اداری و مطالعات صورت گرفته، در سال‌های گذشته نواقص و مشکلاتی در سازمان‌ها و ادارات احصا شد که نیاز به اصلاح و تحول در ساختار اداری آن‌ها احساس می‌شد که بر همین اساس رییس جمهور محترم اجرای طرح تحول اداری را به سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها ابلاغ کردند.



وی با بیان اینکه تحول به معنای ایجاد سازمانی کارآمد، سلامت و چابک است افزود: باید در بنیاد شهید و امور ایثارگران تلاش بیشتری انجام دهیم تا زودتر به نتایج تحولی این طرح برسیم، زیرا بنیاد بر اساس فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری جایگاه متفاوتی را بین سایر دستگاه‌ها دارد و وظیفه خدمات‌رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را بر عهده دارد که عزت و سرافرازی ایران اسلامی مدیون ایثار آنان است.



معاون رییس جمهور تأکید کرد: در اجرای طرح تحول اداری باید پیگیر اجرای بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها باشیم و بر تمام زیرمجموعه‌ها نظارت و ارزشیابی کامل داشته باشیم و قسمت‌هایی که در مسیر اجرای این طرح فعال هستند مورد تقدیر قرار گیرند. امیدواریم بنیاد سریع‌تر از سایر دستگاه‌ها نسبت به اجرای این طرح اقدام کند. البته باید توجه داشته باشیم که پیاده‌سازی این طرح فرایند پیچیده‌ای است و نیاز به همت زیادی دارد که ان شاءالله با تمام توان در مسیر اجرای این طرح اقدام کنیم.



حجت‌الاسلام‌ شهیدی افزود: اجرای این طرح تنها وظیفه معاونت توسعه مدیریت نیست و تمام معاونت‌ها و بخش‌های گوناگون بنیاد باید در مسیر اجرای آن مشارکت داشته باشند. استقرار نظام پیشنهادات ضمن رفع عارضه و آسیب‌های موجود در بنیاد باعث ارتقاء و اصلاح فعالیت‌ها و ایجاد انگیزش بیشتر در بین کارکنان می‌شود. با توجه به زیرساخت‌های فراهم‌شده در حوزه فناوری اطلاعات و نیز آموزش‌های نیروی انسانی، بنیاد توانایی اجرای سریع‌تر طرح‌های تحول اداری را دارد و مطمئناً این اقدام در بهبود خدمات‌رسانی و کسب رضایت جامعه ایثارگری مؤثر است.



نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: به‌منظور اجرای مطلوب برنامه یکپارچه تحول اداری، کارگروهی با محوریت و مسئولیت دفتر نوسازی و تحول اداری بنیاد تشکیل می‌شود. همچنین در مسئله تفویض اختیارات به استان‌ها و شهرستان‌ها نیز طبق شیوه‌نامه ابلاغی باید نظارت مستمر توسط ستاد مرکزی صورت بگیرد که در عین افزایش سرعت در فعالیت‌ها و خدمات‌رسانی، اجرای دقیق قوانین، مقررات و برنامه‌ها نیز مورد توجه قرار گیرد.



در بخش دیگر این جلسه سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طبق مصوبه شورای راهبری توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران علاوه بر مطالعات بخشی از اقدامات مربوط به اصلاح نظام اداری توسط دفتر نوسازی و تحول اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شده است.



وی همچنین از ابلاغ شیوه‌نامه تفویض اختیار در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح ستادی، استانی و شهرستان‌ها خبر داد.

در این جلسه سعید خاوندی مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران به ارائه طرح یکپارچه تحول اداری بنیاد پرداخت و یادآور شد: بخشی از اهداف تحول سازمانی شامل افزایش کارایی، کاهش هزینه‌ها و دستیابی به موقعیت مطمئن برای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری است.



وی همچنین ضمن بیان چالش‌های اجرای این طرح به بیان اقدامات تحولی دفتر نوسازی و تحول اداری بنیاد در سال ۱۳۹۶ و برنامه‌ها و پروژه‌های این دفتر برای سال ۱۳۹۷ پرداخت.

انتهای پیام


9873861
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تلویزیون امروز فیلم‌های متفاوتی مانند «نیاز»، «دیپورت» و «شلیکی از میان دیوار» را راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ گفت: در برنامه‌ریزی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، توجه به ایرانی‌گری ضروری است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ویژه برنامه «و خدایی که در این نزدیکی است» رادیو جوان برای شب‌های قدر به مدت پنج شب از حرم مطهر رضوی با حضور کارشناسان مذهبی و مداحان پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پیامبر اکرم (ص) در روایتی به بندگانی اشاره می‌کنند که از رحمت الهی دور می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از سوالات و شبهاتی که ممکن است برای خیلی از افراد به وجود آید این است که آیا واقعاً اسلام دین آسانی است؟ که در این مطلب قصد داریم به آن اشاره کنیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی با جمعی از شاعران و نویسندگان کشور دیدار کرد و توجه به اعتلای فرهنگ غنی ایران را در زمره رئوس برنامه‌های تحولی صداوسیما برشمرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» هشتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با بالاترین حجم از استقبال مردم نسبت به روز‌های گذشته مواجه بود و فعالیت بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به اتمام رسید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام یعقوبی گیلانی گفت: حضرت محمّد مصطفی (ص) الگو و شاخصه‌ی اصلی انسان قرآنی است که همه زندگی ایشان را قرآن کریم فرا گرفته است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ستاد خدمات سفر در سه اطلاعیه اسامی استان‌های دارای آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفر‌های نوروزی را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر طی نوروز ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است