استانی 01:58 - 23 مهر 1398
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تاکید کرد که هیات‌های شنا، دو و میدانی و ژیمناستیک باید اخذ میزبانی مسابقات کشوری و اردوهای تیم‌ملی را جدی بگیرند.

هشدار به رشته‌های ورزشی پر مدال خوزستان

ابراهیم نصیری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که خوزستان تا پایان سال میزبان 80 رویداد جهانی، بین‌المللی، کشوری و منطقه‌ای است، اظهارکرد: این میزبانی‌ها در 21 رشته انجام می‌شوند و هدف، تقویت و توسعه ورزش خوزستان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امیدها و همچنین افزایش برگزیدگان و عضویت ورزشکاران در تیم‌های‌ملی است. افزایش میزان مدال‌های کشوری، آسیایی و جهانی و جذب علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف، منجر به افزایش ورزشکاران سازمان یافته و غنی شدن اوقات فراغت نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان می‌شود.

وی در ادامه خطاب به هیات‌های پایه و پرمدال، گفت: به هیات‌های شنا، دو و میدانی و ژیمناستیک ابلاغ کتبی ارسال کرده‌ایم و این سه هیات باید میزبانی‌ها از مسابقات کشوری و اردوهای تیم‌ملی را جدی بگیرند. متاسفانه خوزستان در رشته‌های پرمدال و پایه در مسابقات المپیاد کشوری توفیقی نداشت و انتظار و توقع ما این است که این هیات‌ها تا پایان سال، هم در میزبانی مسابقات رده‌های سنی پایه و هم در اخذ اردوهای تیم‌ملی برنامه‌ریزی کنند. این مهم در افزایش توان مهارتی ورزشکاران و آمادگی برای المپیاد سال آینده بسیار مهم است.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: این هیات‌ها باید به خواسته اداره‌کل توجه کنند و کار را جدی بگیرند. امیدوارم در پایان سال شاهد کارنامه قابل قبولی از این سه هیات باشیم. البته دو و میدانی خوزستان کارهای خوبی را از سال گذشته آغاز کرده و توانسته است تا حدودی موفق کار کند. اما انتظار داریم که در تمامی ماده‌ها شاهد رشد این هیات باشیم. ما پشتیبان هیات‌ها هستیم و آن‌ها نیز باید پای کار باشند.

وی در ادامه با بیان این‌که برگزاری لیگ‌های درون استانی منظم مانند هیات فوتبال خوزستان در رده‌های سنی مختلف می‌تواند منجر به کشف، معرفی و پرورش استعدادهای ناب خوزستان شود، افزود: این مهم نیز باید در دستور کار رشته‌های پر مدال و پایه قرار گیرد.

نصیری تاکید کرد: میزبانی‌ها سبب توسعه ورزش و ارتقا سطح سلامتی، کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و ایجاد نشاط اجتماعی سالم میشود و بر این اساس به اخذ میزبانی‌های کشوری، منطقه‌ای و بین‌المللی تاکید دارم. همچنین هیات‌ها باید برگزاری کلاس‌های ارتقا، بازآموزی و استاژهای فنی برای داوران و مربیان بومی را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان این‌که باید بهترین بهره را از میزبانی‌ها جهت ارتقا همه جانبه رشته‌های ورزشی برد، عنوان کرد: همچنین تاکید دارم در این میزبانی‌ها از پیشکسوتان دعوت شود و مورد تقدیر قرار بگیرند، ضمن این‌که باید از خانواده معظم شهدای آن رشته و جانبازان و خانواده اسرای سرافراز رشته مربوطه نیز تجلیل شایسته به عمل آید.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در پایان، گفت: هیات‌ها باید فضای همدلی و همزبانی را برای رشد و توسعه رشته ورزشی که میزبانی آن را برعهده دارند، فراهم کنند.

انتهای پیام


10266615
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است