استانی 13:15 - 14 فروردین 1399

غربالگری  ۳۶۵ هزار نفر از جمعیت اسلامشهر در طرح مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از غربالگری بیش از ۳۶۵ هزار نفر از ساکنان شهرستان در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: تا روز سیزدهم فروردین ماه ۷۷ درصد جمعیت شهرستان در طرح غربالگری کرونا مشارکت داشتند.

وی در ادامه اظهار داشت: با تلاش مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت در زمینه غربالگری و پایش مبتلایان ویروس کرونا اقدامات خوبی انجام گرفته و باید این پرسشگری از مردم تداوم داشته باشد و موارد مشکوک به مراکز درمانی هدایت شوند.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه در اجرای این طرح نیروهای بسیج نیز مشارکت دارند افزود: قطع زنجیره کرونا و شناسایی موارد مشکوک به ابتلاء به ویروس کرونا از جمله اهداف اجرای طرح غربالگری است.

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان اسلامشهر بیان داشت: از مردم درخواست داریم در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام و اقدام به خود اظهاری کنند، امکان ویرایش اطلاعات در سامانه وجود دارد و اگر از شماره ۴۰۳۰ با مردم تماس گرفته شد حتماً پاسخگو باشند چرا که این سامانه برای ارزیابی و پایش وضعیت سلامت مردم طراحی شده است.


10466210
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۹ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است