استانی 20:42 - 29 بهمن 1397

برخی مشکلات زیبنده پرسپولیس نیست

به گزارش خبرنگار مهر، محمد انصاری پس از پیروزی تیم پرسپولیس برابر پدیده مشهد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، گفت: خوشحالم که بازیکنان ما توانستند این دیدار سنگین را با پیروزی به پایان برسانند. حالا باید خود را  آماده مرحله نیمه نهایی کنیم تا بتوانیم راه خود را برای قهرمانی هموار کنیم.

وی در خصوص مشکلات این روزهای پرسپولیس گفت: متأسفانه نام پرسپولیس بزرگ است اما برخی از مشکلات زیبنده این تیم نیست. یکی از مشکلات تیم ما زمین تمرین است. 

مدافع پرسپولیس که این روزها دوران نقاهت بعد از آسیب دیدگی را طی می کند، در ادامه خاطرنشان کرد: مسائل مالی یکی از بغرنج ترین اتفاقات در پرسپولیس است و خیلی از بازیکنان دریافتی کاملی نداشتند. امیدوارم مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره هرچه زودتر این معضل را برطرف کنند.

انصاری در پاسخ به این پرسش که آیا از مبلغی که بابت نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس رسیده، به بازیکنان پرداخت شده یا خیر، گفت: درصدی از این پول به بازیکنان می رسد اما پرداخت آن عادلانه نبود.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا هزینه جراحی پای خود را شخصا پرداخت کرده اید، گفت: این موضوع خیلی مهم نیست و من نمی خواهم به آن بپردازم. فقط امیدوارم هرچه زودتر مشکلاتی که در پرسپولیس وجود دارد برطرف شود.


10058327
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است