بین‌الملل 10:12 - 23 شهریور 1396
پس از سنگ‌اندازی‌های آمریکا برای حرکت کاروان افراد مسلح داعش از قلمون غربی به دیرالزور، بالاخره این کاروان به مقصد خود رسید.

کاروان داعش بالاخره به دیر الزور رسید

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رویترز گزارش داد که کاروان افراد مسلح داعش به مناطق تحت تصرف این گروه در دیرالزور رسید. این امر همزمان با آزادی احمد معتوق، عضو حزب الله که توسط داعش به اسارت گرفته شده بود، صورت گرفت.

در همین حال، روزنامه الاخبار لبنان گزارش داد که روسیه در مساله انتقال کاروان‌های داعش به دیرالزور نقش میانجی‌گر را ایفا کرد تا آمریکایی‌ها به کاروان‌ها اجازه حرکت دادند.

در توافق حاصل شده تاکید شده بود که جنگنده‌های آمریکایی به کاروان‌های اعضای داعش و خانواده‌هایشان حمله نکنند.

طبق آنچه که بخش اطلاع رسانی جنگی دولت سوریه اعلام کرده بود، ۱۷ اتوبوس و ۱۰ خودروی هلال احمر سوریه وارد ارتفاعات قارة در قلمون غربی شدند تا حدود ۳۵۰ فرد مسلح داعش را با خانواده‌هایشان به سمت البوکمال در حومه دیر الزور انتقال دهند.

انتهای پیام


9418934
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اداره توانبخشی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تایید کرد که از ابتلا حمله ارتش اشغالگر به غزه تاکنون بیش از ۷۰۰۰ هزار سرباز و افسر دچار اختلال روانی شده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سازمان یونیسف تایید کرد از ابتدای شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه تاکنون بیش از ۱۳۸۰۰ کودک به شهادت رسیده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بازتاب‌های حمله ایران در رژیم اشغالگر همچنان ادامه دارد و رسانه‌های صهیونیست عملیات ایران را عملیاتی بی سابقه در جهان تلقی می‌کنند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سخنانی غیرقابل باور، برای کم کردن تعداد اسرای فلسطینی خواستار اعدام آنان شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اتحادیه اروپا و آمریکا در واکنش به پاسخ موشکی ایران علیه اسرائیل، بار دیگر دست به استفاده از ابزار نخ‌نمای تحریم بردند و یک سری تحریم‌های جدید اعلام کرده‌اند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مهندسی معکوس ابزاری قدرتمند در زمینه جنگ و درگیری است، زیرا می‌توان از آن برای تحلیل و درک فناوری‌های پیچیده دشمن و استراتژی‌های آن استفاده کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» فعال سیاسی آمریکایی در تحلیل پاسخ ایران به اسرائیل گفت دفاع ایران قدرت امپریالیستی غرب را پوچ کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس آنروا اعلام کرد رژیم صهیونیستی با تلاش بدخواهانه‌ای سعی دارد به کار آنروا در غزه پایان دهد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پیش از جلسه شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی عضویت کامل فلسطین در این نهاد، آمریکا درحال کارشکنی در این خصوص برای جلوگیری از عضویت فلسطین است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» افسر اطلاعاتی سابق نیروی دریایی آمریکایی گفت: ایران با عملیات اخیر نشان داد هر زمان بخواهد می‌تواند ضربات راهبردی را از حیث نظامی به رژیم اسرائیل وارد کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است