ورزشی 15:43 - 25 مهر 1397
پس از دستگیری سرمربی و استعفای مدیرعامل
مهدی فروردین مربی باشگاه قشقایی شیراز می‌گوید تا وقتی که مسئولیت فنی تیم با من باشد، تمام تلاشم را می‌کنم تا این تیم بتواند سربلند و مدعی در رقابت‌های لیگ ظاهر شود.

مربی قشقایی: مسوولان باید بدانند که این تیم متعلق به استان است

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال قشقایی شیراز بعد از اتفاقات هفته گذشته که مدیرعامل باشگاه استعفا داد و سرمربی تیم توسط اینترپل دستگیر شد، این هفته به مصاف بادران تهران رفت و با تساوی بدون گل موفق به کسب یک امتیاز خارج از خانه شد. الان در نبود سرمربی قشقایی شیراز، مهدی فروردین که کمک مربی وی بود هدایت باشگاه را بر عهده گرفته است.

مهدی فروردین در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی تیمش مقابل بادران تهران در هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال گفت: بازی با بادران یک بازی خارج از خانه بود. تیم ما در شرایط ویژه‌ای بود، مدیر عامل از سمت خود استعفا داد و سرمربی تیم هم به خاطر مشکلاتی که برایش پیش آمده بود نتوانست تیم را همراهی کند و مسوولیت باشگاه را به من سپردند تا بازیکنان را به لحاظ روحی و روانی و فنی بتوانم مدیریت کنیم. تیم ما با تمرکز خوبی به بازی رفت؛ در ابتدای بازی می‌خواستیم کنترل بازی را بر عهده بگیریم اما این اتفاق نیفتاد. بادرانی‌ها ۱۰ دقیقه اول را خوب شروع کردند و مقداری به ما فشار آوردند اما خط دفاع و دروازه‌بان تیم ما هشیار عمل کردند. هر چه جلوتر رفتیم بچه‌های ما خودشان را پیدا کردند. دوندگی زیادی که داشتیم در میانه میدان باعث شد تا به تیم بادران فشار وارد شود و چند موقعیت روی دروازه بادران ایجاد کنیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم در ابتدای کار بادران دوباره مدیریت بازی را در دست داشت و با بازی مستقیمی که انجام می‌داد، خواست تا به دروازه تیم‌ ما هجوم آورد. در این بازی خط دفاع ما کاملا متفاوت بود و با ترکیب جدیدی وارد میدان شده بود. در ادامه بازی شرایط به طوری ایجاد شد که خود بادرانی‌ها به تساوی راضی بودند. بازیکنان ما به خود باوری رسیدند و بازی را خوب مدیریت کردند. دراین بازی ما چند فرصت خوب گلزنی را از دست دادیم و بدین خاطر از نتیجه‌ای که بدست آمده راضی نیستم منتها از تلاش بچه‌ها راضی هستم. امیدوارم در بازی پیش‌رو که مقابل گل‌گهر است بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را بدست آوریم.

فروردین درباره اتفاقات قشقایی شیراز و ادامه راه قشقایی با توجه به مسائل پیش آمده توضیح داد: ما طبق صحبت‌هایی که انجام دادیم،‌ حضورمان به خاطر مدیرعامل باشگاه بوده است. آقای روح الله نجف پور مالک تیم هستند و مسوولیت اصلی تیم روی دوش ایشان است و بازیکنان ما هم قسم شدند تا در بازی مقابل بادران دست پر از بازی بیرون بیایند و بعد بنشینیم درباره آینده باشگاه صحبت کنیم که اگر ایشان بخواهند برگردند، کار را ادامه دهند. در غیر این‌صورت کار سخت می‌شود. تعهداتی که داده شده توسط شخص مدیرعامل انجام شده است و بازیکنان به هوای مدیر عامل اینجا آمدند و هیچ کس دیگری را نمی‌شناسند. مدیرعامل هم به تنهایی نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد و باید از مسوولان حمایت‌های مادی و معنوی صورت گیرد.

او اضافه کرد: مسوولان باید بدانند که این تیم متعلق به استان است و اگر به جوانانی که در باشگاه هستند بها داده شود می‌توانند خود را به عنوان مدعی در بازی‌ها معرفی کنند. امیدواریم که هر چه سریع‌تر این مشکلات حل شود و ما خواهان بازگشت مدیرعامل به باشگاه هستیم چون او بهتر از بقیه از مشکلات باشگاه آگاه است و بهتر از همه می‌داند که چطور می‌تواند مشکلات باشگاه را حل کند. در مورد سرمربی باشگاه ما تابع تصمیمات باشگاه هستیم ولی تا وقتی که مسوولیت فنی تیم با من باشد، تمام تلاشم را می‌کنم تا این تیم بتواند سربلند و مدعی در رقابت‌های لیگ ظاهر شود.

مهدی فروردین در پایان گفت: یکی از نقاط قوت تیم‌ ما هواداران‌مان هستند. تیم اگر با شرایط ویژه‌ای که دارد کار خود را پیش می‌برد، به عشق هواداران است و تمام تلاش‌شان بر این است که دل هوادارن قشقایی را شاد کنند.

انتهای پیام


9945799
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است