سیاسی 15:16 - 25 تیر 1398

«امیر ترکان» فرمانده‌ای مومن، خردمند و شجاع بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی در گذشت، امیر سرتیپ احمد ترکان را تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

خانواده محترم امیر سرتیپ احمد ترکان

درگذشت همرزم عزیزم امیر سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ احمد ترکان واصل و موجب تالم خاطر گردید.

امیر ترکان فرمانده‌ای مومن، خردمند و شجاع بود که همواره نقش اساسی در هماهنگی بین ارتش و سپاه، خصوصاً در مناطق عملیاتی شمالغرب و کردستان داشت.

نقش بی بدیل این امیر سرافراز به عنوان یکی از قهرمانان دوران هشت سال دفاع مقدس و یار دیرین شهید صیاد شیرازی و فرماندهی در سطوح عالی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در یادها و خاطره ها خواهد ماند.

اینجانب فقدان آن عزیز سفر کرده را به محضر امام زمان علیه السلام و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران و به فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و همرزمان عزیزم در نیروی زمینی ارتش تسلیت می گویم و بدینوسیله مصیبت وارده را به خانواده محترم و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن سفرکرده‌، علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، صلحا و صدیقین و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی


10179410
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای نگهبان گفت: در جنگ اقتصادی بزرگی که دشمنان علیه مردم ایران به راه انداخته‌اند، کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جزئیات محکومیت آمریکا به دلیل مشارکت در تاسیس ساواک از زبان معاون حقوقی رئیس‌جمهور منتشر شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» علیرضا عنایتی سفیر ایران در عربستان سعودی در گفتگویی اعلام کرد که امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی دولت از موافقت هیئت وزیران با لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وقتی ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر جواب می‌دهد!
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر کشور با بیان اینکه عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی و سنتی ماست، گفت: به فراجا گفته شده که بین کسی که اغفال و اهمال دارد با کسی که مقاومت می‌کند فرق بگذارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایران و پاکستان علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی بیانیه ای مشترک منتشر کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری از جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه پس از ترمیم دستورالعمل فرزندخواندگی، خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است