گوناگون 18:18 - 11 اسفند 1399
فروشگاه تیکوما فروشنده لوازم یدکی انواع خودرو از جمله جیلی و فاو بسترن است و این لوازم را با بهترین کیفیت عرضه می کند.

تیکوما فروشگاه قطعات یدکی خودرو

به گزارش ایسنا،بنابراعلام تیکوما، کمپانی خودرو سازی جیلی، یکی از معروف ترین برندهای خودرو سازی بوده و دارای طرفداران زیادی در بازار جهانی خودرو می باشد.

لوازم یدکی جیلی

برند جیلی از سال ۱۹۹۷ میلادی در شهر پکن وارد صنعت خودرو سازی چین شد. موسس این کمپانی خودرو سازی، فردی به نام لی شوفو بود. این کمپانی در ابتدا در سال ۱۹۹۸ به تولید ون‌های کوچک پرداخت ولی بعد از مدت یک سال موفق شد برای تولید سایر خودروها نیز مجوز دریافت کند.

خودروی جیلی در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شود و یکی از انواع این خودرو مدل Geely Binyue است. این مدل از خودروی جیلی شاسی بلند بوده و از سال ۲۰۱۸ در حال تولید می باشد. این خودرو در بازار جهانی بسیار معروف و پرطرفدار بوده و به نام Coolari معروف است.

جیلی جیاجی یکی دیگر از خودروهای جیلی بوده و در حقیقت به عنوان اولین MPV این کمپانی شناخته شده است. از خودروی جیاجی در سال ۲۰۱۷ میلادی در نمایشگاه خودرو شانگهای رونمایی شد و سپس بعد از مدت دو سال این خودرو به بازار خودرو وارد شد.

خودروی جیلی آیکون نیز یکی دیگر از خودروهای این کمپانی است و به وسیله یکی از ماهرترین طراحان این کمپانی در سال ۲۰۱۸ رونمایی شده است.

آیینه بغل جیلی در فروشگاه تیکوما موجود است و یکی از لوازم یدکی پرفروش این خودرو محسوب می شود. آیینه بغل این خودرو دارای یک راهنما و همچنین یک موتور برای تنظیم آیینه می باشد. این آیینه با استفاده از ریموت در هنگام باز و بسته شدن درهای خودرو، باز و بسته می شود.

آیینه بغل خودروی جیلی تا شو بوده و در صورت عبور از معابر باریک یا درب پارکینگ، آیینه های این خودرو به راحتی جمع می شود و سپس دوباره به حالت اولیه خود بر می گردد.

چراغ جلوی خودروی جیلی یکی دیگر از لوازم یدکی پرفروش این خودرو است. این چراغ طراحی زیبا و منحصر به فردی داشته و در طراحی آن از آخرین تکنولوژی استفاده شده است. این چراغ دارای قابلیت تنظیم ارتفاع نور جلوی راننده است و این قابلیت را دارد که به صورت اتومات روشن و خاموش شود.

لوازم یدکی فاو بسترن

کمپانی خودرو سازی فاو یکی از پیشتازان در صنعت خودرو سازی محسوب می شود و در زمینه تولید خودرو ۶۰ سال سابقه دارد. این کمپانی در سال ۱۹۵۳ تاسیس شد و در حال حاضر محصولاتش را به بیش از ۷۰ کشور در دنیا عرضه می کند. در حقیقت می توان گفت خودروهای ساخت بسترن چین، در کشور ایران به نام فاو شناخته می شوند.

این خودرو در کشور ایران توسط گروه بهمن مونتاژ و عرضه می شود. کمپانی فاو در ابتدای فعالیت خود، از طریق سرمایه گذاری دولتی شروع به فعالیت نمود و در حال حاضر بخشی از سهام این کمپانی در اختیار دولت می باشد. کمپانی فاو، دارای دو مجموعه بزرگ برای ساخت خودرو به نام های بسترن و هونگ کی می باشد.

با توجه به این که که کمپانی فاو، بیشتر ماشین آلات سنگین مثل کامیون تولید می کرد، در سال ۲۰۰۶ برند بسترن برای تولید خودروهای مدرن راه اندازی شد. تولیدات بسترن شامل دو کراساور X۸۰ و X۴۰ و همچنین ۴ خودروی صندوق دار B۳۰ ،B۵۰، B۷۰ و B۹۰ هستند. برای آگاهی از قیمت آیینه بغل بسترن با تیکوما تماس بگیرید.

با توجه به این که خط تولید محصولات مزدا در کشور چین توسط بسترن اداره می شود، خودروی B۳۰ هیچ شباهتی با هیچ کدام از خودروهای مزدا ندارد. خودروی بسترن B۳۰ از سال ۲۰۱۳ در کشور چین در حال طراحی و تولید است و در نهایت در سال ۲۰۱۵در نمایشگاه خودروسازی شانگهای از این خودرو رونمایی شد.

این خودرو ظاهری قدرتمند دارد و در تست ایمنی، موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی شده است. خودروی بسترن B۳۰ از نظر فنی مجهز به پیشرانه ۱.۶ لیتری و و گیربکس ۶ سرعته اتومات ژاپن است. موتور خودروی بسترن B۳۰ دارای ۴ سیلندر همراه با ۱۶ سوپاپ بوده و حجم موتور این خودرو ۱۵۹۸ سی سی است.

بیشترین قدرت این خودرو ۱۰۷ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه بوده و بیشترین گشتاور آن ۱۵۵ نیوتن متر در ۳۶۰۰ دور در دقیقه می باشد. حجم باک این خودرو ۵۰ لیتر است و دارای استاندارد آلایندگی ۵ یورو است.به طور کلی می توان گفت این خودرو مجهز به امکانات رفاهی زیادی است.

به عنوان مثال کیسه هوایی که در این خودرو تعبیه شده است، امنیت راننده و سرنشین جلو را تامین می کند. علاوه بر این این خودرو دارای آپشن هایی مانند سانروف،فرمان برقی،نمایشگر لمسی ۷ اینچی، دوربین دید دنده عقب می باشد.به این ترتیب امنیت راننده و سرنشینان رعایت می‌شود.

چراغ جلوی بسترن B۵۰f یکی از لوازم یدکی پرفروش این خودرو بوده و جلوه زیبایی به این خودرو بخشیده است. آیینه بغل این خودرو از دیگر لوازم یدکی این خودرو است. این آیینه برقی بوده و مجهز به سیستم گرم کن است و همین دلیل این آیینه بخار نمی کند.

علاوه بر این این آیینه تا شو بوده و مجهز به یک کلید فابریک می باشد و راننده می تواند با استفاده از این کلید آیینه را باز و بسته کند. آیینه بغل خودروی بسترن B۳۰ در هنگام بسته شدن در خودرو به صورت خودکار بسته می شود. همچنین آیینه های این خودرو موقع روشن شدن ماشین به‌طور اتومات باز می شوند.

انتهای رپرتاژ آگهی


10972904
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است