استانی 14:02 - 23 دی 1395
نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری:
اردبیل – نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری اقدامات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در طول حیات خود برای عمران و آبادانی کشور را بی‌بدیل توصیف کرد.

اقدامات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در آبادانی کشور بی‌بدیل بود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید فخرالدین موسوی ننه کران ظهر پنج‌شنبه در مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در اردبیل تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با از دست دادن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از متفکران انقلابی و سخت‌کوش خود را از دست داده است.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی چه در زمانی که در ریاست مجلس شورای اسلامی بود و چه در زمانی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور داشت همواره با روحیه انقلابی به عمران و آبادی کشور اقدام کرد و تأثیر فعالیت‌های وی بر هیچ فردی پوشیده نیست.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری متذکر شد: آنچه ارزش و جایگاه اقدامات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را دو چندان می‌کند همراهی وی با امام راحل و رهبر معظم انقلاب بود تا جایی که در صحنه‌های سخت و حساس پیروزی انقلاب و شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی ایشان یار و یاور امام راحل بود.

به گفته موسوی ننه کران همگان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به عنوان یک روحانی سیاسی، مدبر و شجاع می‌شناسند و ایشان بعد از پیروزی انقلاب نیز در مقاطع مختلف تاریخ کشور با تبعیت از ولایت و رهبری برای عمران و آبادانی کشور و توسعه آن گام برداشت.

وی افزود: همچنان که عنوان شده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از ستون‌های بی‌بدیل انقلاب اسلامی بود و در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی  ذخیره انقلاب محسوب می‌شد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به مانند امیرکبیر دوم برای ملت ایران بود و برای تعالی کشور در عرصه‌های مختلف تا آخرین لحظات از حیات خود تلاش کرد.


8654839
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است