اقتصادی 12:37 - 12 فروردین 1394
کارشناس هواشناسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
نقشینه با اشاره به اینکه فردا اکثر مناطق کشور، دارای آسمان ابری و نیمه ابری پیش بینی می‌شود گفت: تشدید فعالیت‌ها در جنوب شرق و شرق کشور که به شکل رگبار و همراه با رعد و برق خواهد بود و گاهاً وزش باد به همراه خواهیم داشت.

افزایش دما فردا در تهران/ امکان آبگرفتگی معابر در استانهای جنوب شرق و شرق کشور

امین‌حسین نقشینه کارشناس هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص شرایط جوی آب و هوا در امروز و سیزدهم فروردین ماه بیان کرد: برای بیشتر مناطق آسمان کمی آبری و نیمه ابری پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد:‌ اما یک سامانه بارشی از امروز چهارشنبه دوازدهم فروردین وارد کشور می‌شود و تا ظهر پنج‌شنبه در استان یزد و کرمان و در ادامه روز در سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی فعال خواهد شد.

نقشینه با اشاره به شرایط جوی در روز پنج‌شنبه افزود: تشدید فعالیت‌ها در جنوب شرق و شرق کشور که به شکل رگبار و همراه با رعد و برق خواهد بود و گاهاً وزش باد به همراه خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی توصیه کرد: در استان‌های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی امکان آب‌گرفتگی معابر وجود دارد و توصیه می‌شود جهت پیشگیری از آب‌گرفتگی تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

وی تأکید کرد: ضمناً از بعدازظهر پنج‌شنبه تا صبح جمعه افزایش سرعت وزش باد روی نیمه شرق خلیج فارس و شرق دریای عمان موجب می‌شود ارتفاع موج در نیمه شرقی خلیج فارس به 2.5 متر و ارتفاع موج در شرق دریای عمان به 2 متر برسد.

کارشناس هواشناسی درباره نوسانات دمایی تهران نیز تاکید کرد: انتظار می‌رود در روزهای آینده روند افزایش نسبی دمای هوا را در پایتخت شاهد باشیم. به طوری که پیشینه امروز و 2 روز آینده هوای تهران به ترتیب 17،19 و 20 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه در پایان خاطرنشان کرد: حدالمقدور از تردد شناورهای سبک و تفریحی در این روزها خودداری شود.

انتهای پیام/


6122126
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: انسداد محور‌های شریانی و غیر شریانی بر اثر سیل در شهر‌های جنوبی کشور به ۱۰ محور رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» بانک مرکزی از صدور نخستین برات الکترونیکی توسط شبکه بانکی خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به شتاب‌گیری روند جمع‌آوری گاز‌های همراه و مشعل در سال ۱۴۰۳، گفت: تا پایان امسال مشعل‌های گازی واحد‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی مرکز مبادله گفت: بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران، قرار است هفته آینده یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» متوسط قیمت کالا‌های خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور– فروردین ۱۴۰۳ از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: براساس قولی که داده شده بود ۵۰۰۰ میلیارد تومان اول اردیبهشت به بورس انرژی تزریق شده بود و اکنون در هفته‌ی دوم اردیبهشت نیز ۵۰۰۰ میلیارد تومان دوم نیز تزریق شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر نفت در امور گاز با تأکید بر اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابربدهکاران، این موضوع را اقدامی مهم برای تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و رفاه عمومی دانست.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شرکت هواپیمایی کشوری گفت: از ابتدای اعزام زائران حج عمره تا به امروز بیش از ۱۵۰۰ نفر به سرزمین وحی اعزام شدند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نشست کمیته مشترک حمل‌ونقل جاده‌ای ایران با تاجیکستان برگزار و یادداشت تفاهم همکاری‌های بین دو کشور در تهران امضا شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس بازار سرمایه گفت: با انتشار گزارش ماهانه و گزارش‌های سالانه شرکت‌ها، تحلیل خوبی از عملکرد آنها در دسترس بازار برای تصمیم گیری قرار می‌گیرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است