استانی 11:04 - 11 فروردین 1394
رئیس تبلیغات اسلامی دامغان:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: خیمه‌های معرفت باعث می‌شود مردم توجه ویژه‌ای به بقاع متبرکه داشته باشند.

خیمه‌های معرفت سبب افزایش توجه مردم به بقاع متبرکه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین صبوری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از خیمه‌های معرفت آستان مقدس امامزادگان جعفر و محمد (ع) دامغان اظهار داشت: برپایی این خیمه‌ها هم‌زمان با سال جدید در کنار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان کاری بسیار زیباست که همه‌ساله توسط اداره اوقاف و امور خیریه دامغان انجام می‌شود.

وی گفت: این امر باعث می‌شود مردم توجه ویژه‌ای به بقاع متبرکه داشته باشند و بیش‌ از پیش زمینه آشنایی با سیره اهل‌بیت (ع) و ائمه اطهار (ع) در مردم به‌وجود خواهد آمد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: وجود مبلغان و روحانیان از دیگر نکات مثبت این خیمه‌هاست و روحانیان در جهت افزایش اطلاعات دینی و بصیرت‌افزایی مردم نقش مهمی ایفا می‌کنند.

صبوری همچنین برپایی این خیمه‌ها در آستان مقدس امامزادگان و بقای متبرکه را مهم دانست و افزود: این اقدام سبب افزایش تعداد زائران امامزادگان در طول سال خواهد شد و مردم نگاه ویژه‌ای به این امام‌زادگان خواهند داشت.

وی افزود: برپایی این خیمه‌ها زمینه تبدیل آستان مقدس امامزادگان به قطب‌های فرهنگی را فراهم می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان ابراز امیدواری کرد: برپایی این خیمه‌ها و اجرای این برنامه‌ها میبایست در طول سال نیز به‌صورت مستمر و مداوم در کنار امامزادگان و بقای متبرکه ادامه داشته باشد.


6117369
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است