استانی 17:09 - 31 تیر 1393
طی بیانیه‌ای مطرح شد
فرماندار گچساران از مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار این شهرستان خواست تا با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس جواب دندان‌شکنی به ابرقدرت‌های پوشالی جهان دهند.

دعوت فرماندار گچساران از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان از مردم روزه‌دار گچساران خواست تا بار دیگر و همچون همیشه با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، انزجار خود را از رژیم جعلی اسرائیل به نمایش بگذارند.

فرماندار گچساران با اشاره به صدور بیانیه فرمانداری این شهرستان و دعوت از آحاد مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: نام‌گذاری روز جهانی قدس توسط امام راحل بیانگر اندیشه والا و آینده‌نگری بنیانگذار جمهوری اسلامی بود.

رحیمی بیان کرد: نامگذاری روز قدس توسط امام(ره) حرکت حکمت‌آمیزی بوده که سبب همبستگی هرساله مسلمانان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در آخرین هفته ماه مبارک رمضان در سراسر جهان اسلام می‌شود.

مقام عالی اجرایی گچساران با بیان این‌که امسال شاهد حملات بی رحمانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار کودکان و زنان فلسطینی هستیم، تصریح کرد: برهمین اساس، امسال حضور گسترده و باشکوه ملت های مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس با هدف محکومیت این فجایع و ابراز انزجار از اقدام این رژیم غاصب از اهمیت بالایی برخوردار است.

رحیمی یادآور شد: همه باید با حضور باشکوه خود در این راهپیمایی به رژیم غاصب صهیونیستی و هم‌پیمانانش آمریکا و کشورهای استکباری جهان، جواب دندان‌شکنی دهیم تا سال‌ها فراموش نکند و در تاریخ ماندگار شود.

تمام جنایت‌های رژیم صهیونیستی با چراغ سبز آمریکا و مدعیان دروغین حقوق بشر است

وی با انتقاد شدید از سکوت سران کشورهای مدعی حقوق بشر افزود: امروز کودکان، زنان و مردان بی‌گناه با دهان روزه در غزه توسط رژیم خون‌خوار اسرائیل هدف آماج بمب‌ها و گلوله‌قرار دارند، اما هیچ صدایی در دفاع از مظلومیت این مردم بی‌دفاع بر نمی‌خیزد.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: تمام جنایت‌هایی که توسط رژیم صهیونیستی رخ می‌دهد با چراغ سبز آمریکا و هدایت مدعیان دروغین حقوق بشر است.

رحیمی با اشاره به تجاوز و تعرض رژیم صهیونیستی با حرکات غیر انسانی به خاک و مردم مسلمان و مظلوم فلسطین به عنوان پاره تن اسلام ادامه داد: اکنون بر هر مسلمان و در واقع بر هر انسانی واجب است که انزجار خود را از این همه تجاوز و تعدی اعلام کند.

وی روز قدس را در واقع روز انزجار صهیونیسم رسانه‌ای عنوان و حضور گسترده و دشمن‌شکن مردم استکبارستیز و همیشه در صحنه گچساران، بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، روحانیون، ورزشکاران، هنرمندان، اصناف و بازاریان، اساتید، دانشجویان در راهپیمایی روز قدس را خواستار شد.

رحیمی از مردم مؤمن، روزه‌دار و همیشه در صحنه گچساران خواست تا با حضور پرشور و دلی آکنده از معرفت حاصل‌شده از شب‌های قدر، در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و جواب دندان شکنی به ابرقدرت‌های پوشالی جهان دهند.


4300137
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است