استانی 00:23 - 08 آذر 1393
فرمانده سپاه دشتی:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: غرب و آمریکا از گسترش بسیج در سایر دنیا هراسان هستند.

غرب و آمریکا از گسترش بسیج در سایر دنیا هراسان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، علی غضنفری جمعه‌شب در نشست نهضت روشنگری روستای لاور ساحلی با بیان اینکه حضرت امام (ره) پایه‌گذار نهاد مقدس بسیج در کشور است، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) در آذرماه 1358 با بینش و تدبیر نهاد مقدس بسیج را تشکیل داد و اولین حضور در دفاع مقدس توسط این نهاد مردمی رقم خورد.

وی ادامه داد: پس از گذشت یکسال از جنگ تحمیلی بسیجیان به ندای امام لبیک گفته و در جبهه‌ها حضور یافتند و اگر بسیج در دوران دفاع مقدس نبود شاید سرنوشت جنگ تغییر می‌کرد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: از زمان ورود بسیج در عرصه نبرد خیلی از سرزمین‌هایی که توسط ارتش صدام به تصرف درآمده بود، بازپس‌گیری شد و با حضور بسیج در مناطق عملیاتی، مواضع جنگ به کلی تغییر کرد.

غضنفری تصریح کرد: دفاع مقدس جمهوری اسلامی ادامه‌دهنده قیام عاشورای حسینی بود؛ انقلاب ما انقلاب حسینی و دفاع مقدس ما هم دفاع مقدس حسینی بود.

وی تأکید کرد: روزهای سخت و طاقت‌فرسای بسیج در مناطق عملیاتی و در گرمای بالای 50 درجه خوزستان و سرمای سرد کردستان در تاریخ ماندگار خواهد شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی اضافه کرد: انقلاب و نظام نیازمند بسیج است و امروز تفکر بسیجی به تمام نقاط جهان صادر شده است و این از افتخارات بسیج است.

غضنفری یادآور شد: کشورهایی که با ما فاصله جغرافیایی دارند امروز تفکر، روحیه و انگیزه بسیجی در آن کشورها مانند لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و ... حاکم شده است و اینها شعار نیست، حقیقت است.

وی با بیان اینکه امروز قدرت بسیج نامحدود است، عنوان داشت: امروز غرب و آمریکا از گسترش بسیج در سایر مرزهای دنیا در هراس هستند؛ هرچند تفکر بسیج در خارج از مرزها آغاز شده است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی بیان کرد: ارتش رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی به عنوان مجهزترین ارتش دنیا امروز در مقابل جوانانی که با روحیه و تفکر بسیجی هستند، عاجز مانده و توان رویارویی با آنها را ندارد.

این مسئول با بیان اینکه نگاه دنیا امروز به بسیجیان در ایران اسلامی است، افزود: امروز جمهوری اسلامی از نظر امکانات و تجهیزات در سطح بالایی قرار دارد.

غضنفری در پایان بیان کرد: دشمن به دنبال جدایی بین رهبر و امت است؛ هر چند این آرزو را به گور خواهد برد.


5291116
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است