استانی 00:00 - 31 شهریور 1396
سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز:
بندرگز – سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز با بیان اینکه انتظار نتیجه گیری از این تیم منطقی نیست عنوان کرد که از ماندن ملوان بندرگز در لیگ برتر خوشحال است.

انتظار نتیجه از ملوان بندرگز منطقی نیست/خوشحالم درلیگ برتر ماندیم

مهران شهسوار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار خانگی پیش روی تیم ملوان بندرگز مقابل ایفاسرام اردکان، اظهار کرد: هدف ما در این دیدار خانگی کسب هر سه امتیاز است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با حمایت تماشاگران به هدف‌مان برسیم و وضعیت بهتری در جدول پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه برای رویارویی با تیم ایفاسرام اردکان فقط دو جلسه تمرین کردیم، افزود: پس از شکست خارج از خانه ابتدای هفته مقابل تیم پیام کویر اردکان، دو جلسه تمرین کردیم که فقط چهار بازیکن اصلی ما در تمرین حضور داشتند.

شهسوار تصریح کرد: بازیکنان ما قهر نکرده‌اند و مشکلات مالی تیم موجب شده تا آنها انگیزه‌ای برای تمرین کردن نداشته باشند، من همواره به نظم و انضباط پایبند هستم اما با شرایط فعلی نمی‌توان بازیکنان را کنترل کرد.

وی ادامه داد: باید هم به بازیکنان و هم به مالک باشگاه حق داد اما با این شرایط نباید انتظار نتیجه گیری از ملوان داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز با بیان اینکه در نیم فصل نخست نظم و انضباط خوبی داشتیم، خاطرنشان کرد: نظم تمرینات ما در نیم فصل نخست مثال زدنی بود و تمام تمرینات سر ساعت مقرر برگزار می‌شد.

شهسوار بیان کرد: با شرایط موجود فقط می‌توانیم در مسابقات شرکت کنیم و نتیجه گرفتن ممکن نیست و خوشحالم که ماندن ما در لیگ برتر قطعی شده است.

وی با بیان اینکه فوتبال ساحلی در ایران پیشرفت زیادی کرده، گفت: ملوان سال گذشته با اختلاف از تیم گلساپوش یزد شکست خورد اما امسال توانستیم مقابل این تیم پیروز شویم، در حال حاضر تمامی تیم‌ها به نوعی مدعی شده‌اند و نتیجه گرفتن واقعا سخت است.

شهسوار اضافه کرد: امیدوارم در سال‌های آینده به حال تیم ملوان بندرگز که تنها نماینده فوتبال ساحلی استان گلستان است فکر اساسی شود.

وی یادآور شد: اگر شرایط مالی تیم خوب باشد من این قول را می‌دهم که ملوان بندرگز جزو تیم‌های برتر لیگ و مدعی قهرمانی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملوان بندرگز در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور، جمعه راس ساعت ۱۹:۳۰ در استادیوم امام رضا (ع) بندرگز میزبان تیم ایفاسرام اردکان است.


9429746
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است