استانی 09:01 - 03 اردیبهشت 1396
معاون آموزش و پرورش خراسان جنوبی:
بیرجند- معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم امسال ۸۵ معلم نمونه استانی، شهرستانی و کشوری استان تجلیل می شوند.

۸۵ معلم نمونه خراسان جنوبی تجلیل می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا موسوی کیا شنبه شب در شورای آموزش و پروش استان اظهار داشت: در آموزه های دینی اسلام تعلیم و تربیت و واژه معلم یکی از مقدس ترین واژه ها است.

وی با بیان اینکه طبق آموزه های دینی اسلام نخستین معلم بشر خداوند است، بیان کرد: از این رو در طول تاریخ همواره معلم و تعلیم و تربیت از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به روند انتخاب معلم نمونه در کشور، عنوان داشت: از حدود دوسال قبل محور انتخاب کمی بوده و مرجعیت، مقبولیت و محبوبیت معلمان از سوی دانش آموزان، والدین و مدیران مد نظر قرار گرفته است.

موسوی کیا با بیان اینکه امسال از هر ۲۰۰ معلم استان یک نفر به عنوان معلم نمونه انتخاب خواهند شد، بیان داشت: در مجموع امسال طی هفته معلم در بخش دولتی ۱۰ معلم برگزیده استانی، ۷۴ معلم برگزیده منطقه ای و یک معلم برگزیده کشوری تجلیل خواهند شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این در بخش غیر دولتی نیز از دو معلم نمونه منطقه ای و یک معلم نمونه استانی تجلیل می شود.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش خراسان جنوبی همچنین برگزاری مراسم سپاس از معلم، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، عیادت از بیماران فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.


9034004
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است