بین‌الملل 09:03 - 06 اسفند 1395
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که‌ جولان هرگز به سوریه برنخواهد گشت.

نتانیاهو: جولان را هرگز به سوریه پس نمی دهیم!

العالم ـ فلسطین اشغالی 



«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی که از روز چهارشنبه در استرالیا به سر می برد،‌ شامگاه پنجشنبه در خصوص بلندی های جولان سوریه که رژیم صهیونیستی از سال 1967 اشغال کرده است، گفت:‌ جولان هرگز به سوریه برنخواهد گشت.

به گزارش شبکه 2 رژیم صهیونیستی، نتانیاهو در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با مالکوم ترنبول، همتای استرالیایی خود افزود: در میدان عمل این گفته که جولان به سوریه باز نخواهد گشت،‌ اثبات خواهد شد.

نتانیاهو همچنین بار دیگر تاکید کرد: فلسطینی ها باید اسرائیل را به عنوان یک کشور یهودی و به عنوان مسئول ارشد امنیتی بر همه اراضی فلسطین به رسمیت بشناسند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ادعایی سخیف افزود: می خواهم که همه آزادی ها برای فلسطینی ها فراهم باشد،‌ اما آزادی آن نیست که اسرائیل را تخریب کرد.

اسرائیل در سال 1967 و جنگ هفت روزه اعراب و اسرائیل، بلندی های جولان را اشغال کرد.

کنیست رژیم صهیونیستی 14 سال بعد و در 1981 میلادی حاکمیت اسرائیل را بر این منطقه و الحاق جولان به خاک اسرائیل را به تصویب رساند. 


8849297
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» صندوق بین المللی پول اعلام کرد که اعضای اوپک پلاس از ابتلای ماه جولای تولید نفت را افزایش خواهند داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در فلسطین، وضعیت نوار غزه را یک «جهنم انسانی» توصیف کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پاکستان اقدام تازه آمریکا برای تحریم چند شرکت خارجی به دلیل همکاری با اسلام‌آباد در حوزه برنامه‌های موشکی را خودسرانه و سیاسی دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» کمیته حفاظت از روزنامه نگاران، جنگ کنونی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را خطرناک‌ترین درگیری بزای روزنامه نگاران در ۳۲ سال اخیر می‌داند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» بسیج مردمی عراق می‌گوید انفجار پایگاه نظامی کالسو در اثر حمله رخ داده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دانشمند آمریکایی حوزه روابط بین‌الملل جان مرشایمر می‌گوید که اسرائیل فکر می‌کرد ایران حمله به سفارت تهران در دمشق را تلافی نمی‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» به نوشته یک روزنامه آمریکایی تانک‌های قدرتمند غربی در مواجهه با پهپاد‌های ارزان قیمت آسیب پذیر هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه اردن ادعا کرد این کشور هیچ وقت به رژیم صهیونیستی اجازه نخواهد داد که از حریم هوایی آن برای هدف قرار دادن ایران استفاده کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده جمهوری خواه آمریکا گفت: با توجه به واقعیت‌های حاکم و عدم امکان بازگشت کریمه به اوکراین، زمان آغاز مذاکرات صلح فرا رسیده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نیرو‌های آلمانی اعلام کردند یک ناو آلمانی امروز شنبه ماموریت خود را در دریای سرخ به پایان رسانده و این دریا را ترک کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است