ورزشی 14:13 - 29 مهر 1397
عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن:
عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید که امید نمازی به او و سایر مدیران ذوب‌آهن قول داده تا این تیم در پایان نیم فصل اول در جمع چهار تیم بالای جدولی باشد.

نمازی تا نیم فصل فرصت دارد

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اخبار مربوط به برکناری امید نمازی از سمت سرمربی‌گری ذوب‌آهن، اظهار کرد: با توجه به نگرانی‌هایی که در مورد جایگاه فعلی و آینده تیم فوتبال ذوب‌آهن وجود داشت، هفته گذشته با امید نمازی در هیئت مدیره یک جلسه داشتیم که ایشان توضیحات خودشان را به ما ارائه کردند. با توجه به صحبت‌هایی که انجام شد با ایشان همکاری‌مان را ادامه می‌دهیم تا ببینیم روند تیم چگونه پیش می‌رود.

وی ادامه داد: در بازی‌های گذشته تیم ذوب‌آهن روان و خوب بازی کرده است و در بازی با سپیدرود رشت دیدیم که تیم از داوری صدمه دید و یک پنالتی و یک گل صحیح برای ذوب‌آهن گرفته نشد. در کل داوری‌ها به ضرر ذوب‌آهن بود و تا حدودی در نتایج تیم تأثیر داشته است.

عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که در صورت عدم نتیجه‌گیری تیم فوتبال ذوب‌آهن تا نیم فصل اول امکان دارد امید نمازی برکنار شود یا خیر، گفت: هیئت مدیره تصمیم گرفته تا نیم‌فصل از امید نمازی حمایت کند و بعد از آن باید ببینیم که انتظارات بر آورده شده است یا خیر. نمازی مربی با دانشی در فوتبال ایران است و به ما قول داده است که تا نیم فصل بین چهار تیم اول لیگ باشیم. ذوب‌آهن تیم ریشه‌دار و بزرگی  است و مبنای اولیه  باشگاه  قهرمانی در لیگ برتر  بوده است.

جمشیدی در مورد جذب بازیکنان جدید و تقویت این تیم برای ادامه در لیگ، خاطرنشان کرد: با صلاح‌دید کادر فنی ارسلان مطهری و رحیم زهیوی برای تقویت خط حمله به تیم اضافه شدند و در نیم فصل هم بازیکنان جدیدی خواهیم گرفت.

وی در مورد افزایش بودجه باشگاه، افزود: باشگاه هر ساله یک بودجه ثابت از کارخانه ذوب‌آهن دریافت می‌کند. بودجه امسال هنوز تصویب نشده است اما به نسبت سال گذشته افزایش پیدا کرده است و رقم خوب و قابل ملاحظه‌ای است. باشگاه می‌خواهد از طریق قرارداد با اسپانسرها مبلغ مناسبی را برای تأمین مالی خود به دست بیاورد. باشگاه ذوب‌آهن و دیگر باشگاه‌ها از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مبالغی طلب کار هستند که اطلاعات سعید آذری سخنگوی باشگاه در این رابطه بیشتر است و ایشان پیگیر حق و حقوق باشگاه هستند.



جمشیدی در رابطه با شکایت کمیته داوران از باشگاه ذوب‌آهن و سعید آذری، اظهار کرد: آذری یک سری صحبت‌هایی انجام داده است که خودش باید پاسخگو باشد و بنده در جریان نیستم.

انتهای پیام


9949634
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی با معرفی نفرات برتر در بخش پسران به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است