استانی 13:20 - 13 فروردین 1394
رئیس هیئت بسکتبال آمل خبر داد
رئیس هیئت بسکتبال آمل گفت: تیم ملی بسکتبال نوجوانان عراق که برای تفریح و گردش به مازندران سفر کردند، اردوی آماده‌سازی ورزشی را نیز در دستور کار خود دارند.

اردوی غیررسمی تیم ملی بسکتبال عراق در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، اردوی آماده‌سازی یک‌هفته‌ای تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشور عراق از عصر روز گذشته به میزبانی آمل اما در بی‌اطلاعی محض مسئولان هیئت بسکتبال این شهر در سالن ورزشی شهدای «خانه بسکتبال» آغاز شد.

به گفته حسین ونهاری رئیس هیئت بسکتبال آمل، در حالی این اردوی آماده‌سازی شروع به‌کار کرد که هیچ هماهنگی و نامه رسمی از سوی فدراسیون و یا هیئت بسکتبال مازندران با این شهرستان نشد در حالی که سالن برگزاری اردو در دست تعمیر و بازسازی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل درباره برگزاری این اردو به خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل، گفت: بسکتبالیست‌های نوجوان عراقی در قالب تور گردشگری از سوی یکی از آژانس‌های مسافرتی با هماهنگی اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آمل وارد مازندران شدند.

محمود نائیج افزود: نامه‌ای به اداره ورزش و جوانان آمل آمده و در آن درخواست‌شده تا برای تیم ملی بسکتبال نوجوانان عراق که در قالب تور گردشگری به این شهرستان آمدند، امکانات تمرین و سالن ورزشی برای برگزاری اردوی آماده‌سازی در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: سالن ورزشی سرپوشیده شهدا را برای برگزاری اردو برگزیدیم که وضعیت تمرین در این سالن، مورد توجه کادر فنی و مربیان عراقی قرار نگرفت.

محمدرضا شیدفر رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آمل نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: یکی از آژانس‌های مسافرتی و گردشگری آمل مسئولیت ورود بسکتبالیست‌های عراقی به آمل را برعهده دارد که این آژانس زیرپوشش اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری است.

مسئول یکی از آژانس‌های مسافرتی و گردشگری آمل که مسئولیت برگزاری این تور عراقی را در مازندران برعهده دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس بیان کرد: تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشور عراق به‌طور شخصی و در قالب تور گردشگری وارد مازندران شد.

علی‌اصغر اسماعیل‌زاده افزود: کادر فنی و مربیان عراقی پس از برگزاری یک جلسه تمرین در سالن ورزشی شهدا، دیگر حاضر به ادامه اردو در این مکان نشدند.

وی اظهار کرد: به همین منظور براساس برنامه‌ریزی جدید بسکتبالیست‌های عراقی تمرینات خود را در یکی از سالن‌های ورزشی بابل دنبال می‌کنند ولی محل اسکان‌شان در آمل است.

به گزارش فارس، زمان بازگشت تیم ملی نوجوانان بسکتبال عراق به کشورشان روز 18 فروردین‌ ماه جاری است.


6125597
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است