استانی 06:42 - 11 اسفند 1393
رئیس سازمان جمعیت هلال احمر بروجرد خبر داد
رئیس سازمان جمعیت هلال احمر شهرستان بروجرد گفت: این جمعیت با استقرار نیروهای خود در پایگاه‌های از پیش تعیین شده، آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است.

آمادگی کامل جمعیت هلال احمر بروجرد در استقبال از مسافران نوروزی

محمد کرمی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به پایان سال جمعیت هلال احمر طرح راهنمایی مسافران را در برنامه پایان سال خود با مشارکت ستاد خدمات سفر انجام می‌دهد گفت: شهرستان بروجرد با در اختیار داشتن پایگاه‌هایی در محورهای مواصلاتی بروجرد به اراک - خرم‌آباد - همدان و کرمانشاه به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های فعال در این محورها به عنوان پیشانی استان لرستان محسوب می‌شوند، تاکید کرد: این محورها از سمت شمال، شرق و جنوب وارد شهرستان بروجرد می‌شوند خاطر نشان کرد: پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای محورهای مواصلاتی شهرستان بروجرد در ایام نوروز به دلیل تردد بالای خودروها کار سنگینی را بر عهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه این سازمان در ایام نوروز درسه پایگاه امداد و نجات به مسافران نوروزی خدمت‌رسانی می‌کند، افزود: پایگاه‌های شهید موسوی در محور بروجرد به اراک، شهید ولی پوری در محور بروجرد به ملایر و نهاوند و سلمان در محور بروجرد به خرم‌آباد مشغول به فعالیت هستند.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر با اشاره به وظایف سازمان جمعیت هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی و پلیس در حوادث جاده‌ای عنوان کرد: این مجموعه با همکاری یکدیگر در تصادفات جاده‌ای حاضر شده و در هر کدام در حیطه وظایف خود اقدام به خدمات‌رسانی می‌کنند.

کرمی با اشاره به استفاده از امداد هوایی در محور زالیان، گفت: به دلیل تردد بالای وسائل نقلیه در ایام نوروز در این محور و به منظور سرعت بخشیدن به امدادهای فوری از امداد هوایی در این محور استفاده می‌شود.


5953587
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است