استانی 08:53 - 28 مهر 1397
کتابخانه مرکزی کرمانشاه از مهمترین پروژه‌های نیمه‌کاره استان است، پروژه‌ای که یازده سال قبل کلنگ‌زنی شد و قرار بود سه ساله به بهره‌برداری برسد.

ساخت "کتابخانه مرکزی" کرمانشاه از سر گرفته شد

به گزارش ایسنا، این پروژه چند سالی متوقف بود و به دلیل نبود اعتبار هیچ کار خاصی در آن انجام نمی شد، حالا مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان از شروع مجدد عملیات اجرایی کتابخانه مرکزی کرمانشاه با پیگیری‌ها و تلاش فروان مجموعه مسئولان استان خبر می دهد.

معصومه حسنی خوانسار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: کار ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه بعد از چند سال وقفه دوباره از سر گرفته شد و اگر مشکل تامین اعتبار نداشته باشد ظرف 1.5 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به شروع ساخت این پروژه از سال 86، افزود: کار ساخت کتابخانه تا سال 90 پیش رفت و 2.5 میلیارد تومان هم برای آن هزینه شد، اما از آن زمان به بعد پروژه متوقف شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه پیشرفت فیزیکی این پروژه را نیز حدود 38 درصد اعلام کرد و یادآور شد: با پیگیری‌هایی که از سوی مسئولین استان انجام شد، خوشبختانه شاهد شروع مجدد عملیات اجرایی این پروژه هستیم.

حسنی خوانسار با بیان اینکه سال گذشته 2.2 میلیارد تومان و امسال نیز 1.2 میلیارد تومان برای این پروژه کنار گذاشته شده، خاطرنشان کرد: به جز این مبلغ دو میلیارد تومان نیز از سوی نهاد کتابخانه‌های کشور به این پروژه کمک می شود.

وی گفت: برای تکمیل این کتابخانه پنج میلیارد تومان دیگر نیاز است تا پنج طبقه آن تکمیل شود که این رقم نیز قرار است با کمک استان تامین شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از این کتابخانه به عنوان نیاز اساسی استان و کتابخانه مادر یاد کرد که بزرگترین کتابخانه کرمانشاه خواهد بود و افزود: تمام فضاهای مختلف در دل کتابخانه مرکزی دیده شده است.

انتهای پیام


9947813
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است