استانی 01:36 - 10 مهر 1393
شهردار منطقه یک سنندج عنوان کرد
شهردار منطقه یک سنندج از درآمد 4 میلیارد تومانی شهرداری منطقه یک این شهر طی 6 ماهه نخست امسال خبر داد.

درآمد 4 میلیارد تومانی شهرداری منطقه یک سنندج / طلب 19.5 میلیارد تومانی از ادارات

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدحیدر حسینی چهارشنبه شب در جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر سنندج، اظهار کرد: درآمد شهرداری منطقه یک سنندج در 6 ماهه نخست امسال بیش از 3 میلیارد و 960 میلیون تومان بود که با رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

وی هزینه‌های شهرداری منطقه یک سنندج را طی 6 ماهه نخست امسال 3 میلیارد و 290 میلیون تومان عنوان کرد و بیان داشت: کل هزینه‌های انجام گرفته مستند است.

به گفته وی، شهرداری منطقه یک سنندج در حال حاضر بیش از یک‌ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران دارد که اگر کل طلب‌ها را پرداخت کنیم، بودجه آن به صفر خواهد ‌رسید. بر اساس آمار و اعلام شهرداری مرکزی سنندج، شهرداری منطقه یک در ماه گذشته بیشترین درآمد را نسبت به بودجه داشته و تحقق این مهم ناشی از تلاش بسیار زیاد همکاران است.

شهردار منطقه یک سنندج با بیان اینکه این منطقه دارای بیشترین بافت فرسوده است، تصریح کرد: تنها روزنه امید ما وصول مطالبات شهرداری از ادارات است که برای تحقق این مهم حمایت شوراهای شهر نیاز است.

وی کل طلب شهرداری منطقه یک از ادارات را 19 میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد و بیان داشت: در صورت حمایت شوراهای شهر و وصول این مطالبات از ادارات، شهرداری منطقه یک ضمن رفع تمام مشکلات و پرداخت بدهی‌ها می‌تواند مناطق دیگری را هم پشتیبانی کند. در حالی که اداره دارایی به دلیل بدهی 4 میلیون تومانی شهرداری منطقه یک حساب‌های ما را می‌بندد اما قادر به وصول مطالبات خود از این اداره نیستیم.

حیدری از نیروهای مشغول به کار در بدنه شهرداری‌های سطح شهر سنندج به عنوان زحمت‌کش‌ترین نیروها در شهرداری‌های کل کشور نام برد و بیان داشت: شهرداری سنندج به دلایل مختلف به ویژه از نظر سطح درآمدی با شهرداری‌ سایر شهرها در استان‌های برخوردار قابل مقایسه نیست.

به گفته وی، کارخانجاتی که در برخی کلانشهرها به عنوان منابع مهم درآمدی شهرداری‌ها محسوب می‌شود، در شهر سنندج وجود ندارد و بیشتر درآمد از مردم دریافت می‌شود که آنها نیز توان پرداخت بیش از این را ندارند.

شهردار منطقه یک سنندج از رفع مشکل پارک شهدا به عنوان یکی از مهم‌ترین نقاط شهر به دلیل قرار گرفتن در کنار مسجد جامع و اماکن تاریخی، به عنوان یکی از بهترین کارهای شهرداری منطقه یک سنندج نام برد و بیان داشت: پاکسازی این پارک از حضور معتادین و اجرای عملیات عمرانی در آن یکی از کارهای ارزشی و جهادی است که رضایت مردمی به دنبال دارد.


4853416
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است