ورزشی 09:23 - 09 اسفند 1395
بازیکن تیم نفت و گاز گچساران تعداد کم تیم‌های لیگ برتر واترپلو را نگران کننده اعلام کرد.

باشتباوی: فقط چهار تیم در لیگ واترپلو حرفه‌ای پول می‌دهند

امید باشتباوی در گفت‌وگوی پس از بازی با دانشگاه آزاد و شکست از این تیم به ایسنا گفت: در حال حاضر هفت تیم در لیگ برتر هستند و همه آن‌ها به طور کلی جوانگرایی کرده‌اند که نشان از توجه خوب به اصل جوانگرایی کردن است. اما بزرگترین مشکلی که در لیگ برتر وجود دارد کم بودن تعداد تیم‌ها است. در سال‌های گذشته لیگ واترپلو با ۱۲ تا ۱۴ تیم برگزار می‌شد و کیفیت تیم‌ها بالا و نزدیک به هم بود. الان به دلیل نبود اسپانسر تیم‌های کمتری در لیگ حضور دارند باید به این موضوع فکر کرد تا آن را برطرف کنیم.

او همچنین در رابطه با مشکلات مالی  لیگ برتر ادامه داد: در حال حاضر تیم‌های خوبی در لیگ برتر حضور دارند اما با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. به طور کلی و قطعی می‌توانم بگویم که فقط چهار تیم در لیگ برتر حضور دارند که به صورت حرفه‌ای به بازیکنان خود پول می‌دهند. اگر بتونیم این مشکلات را با آوردن اسپانسر برطرف کنیم قطعا تیم‌های بیشتری به واترپلو روی خواهند آورد.

بازیکن تیم نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه تیم گچساران از اول فصل به دلیل جوانگرایی نتایج ضعیفی را گرفته و رفته رفته به جمع مدعیان پیوست افزود: حدود ۹۰ درصد بازیکنان ما بومی هستند و جوان. میانگین سنی تیم گچساران ۲۱ سال است و به همین دلیل ما در اول فصل نتایج خوبی را کسب نکردیم اما الان توانستیم نتایج خوبی را با گذشت زمان کسب کنیم. به طوری که سال گذشته ششم بودیم ولی امسال به مرحله پلی‌آف صعود کردیم.

باشتباوی در مورد بازی رده‌بندی با امیدیه نیز گفت: ما از اول هدف‌گذاری خود را برای رسیدن به سکو انجام داده‌ایم و می‌خواهیم که به سکو برسیم. به دلیل اینکه یکی از بازیکنان خود علی خالدی را از دست دادیم، هم‌قسم شده‌ایم که با کسب نتایج خوب و اهدای آن به روح مطهر خالدی او را به آرامش برسانیم. امیدوارم که به این مهم دست پیدا کنیم.

او همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو به داوری بازی روز گذشته گچساران اشاره کرد و افزود: داوری‌های لیگ بسیار پرفراز و نشیب است که خوب نیست. اینکه اقای دایی تقی داور خوبی است در آن شکی نیست ولی وقتی که از اول فصل هیچ بازی را قضاوت نکرده است و در بازی گچساران و در مرحله پلی‌آف سوت می‌زند درست نیست. این بازی بسیار مهمی بود و این انتخاب کمی مسئله‌ساز می‌شود و باید رسیدگی شود.

باشتباوی راجع به داوری بازی ادامه داد: ما در بازی گذشته هم نتیجه را در شهر خود با قضاوت مسعود رضوانی واگذار کردیم و اصلا اعتراض نکردیم ولی در این بازی وقتی دایی تقی پس از یک فصل در این مرحله مهم می‌آید و برای ما سوت می‌زند جای تعجب است. به نظر من پنالتی و در چند صحنه دیگر سوت‌ها به ضرر تیم گچساران زده شد و همین امر باعث اعتراض ما و اخراج شدن آقای باران‌زاده شد.

بازیکن تیم گچساران در پایان با اشاره به قهرمانی ۹۰ درصدی دانشگاه آزاد تصریح کرد: ما را در این فصل دو بازی در لیگ برتر با این تیم انجام دادیم و دو بازی در پلی‌آف، تیم دانشگاه بسیار قدرتمند است و پارسال هم قهرمان لیگ شده است. به نظر من به احتمال ۹۰درصد تیم شهیدی پور قهرمان امسال لیگ برتر شود.

انتهای پیام


8862241
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیانی و جلیلی در فرم چانگ جوان در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو مدال طلا و برنز کسب کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مصطفی حسن زاده و شاهین بنی طالبی مدال های طلا و نقره فرم نن گوئن تالو را در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو کسب کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال تایلند با برتری برابر عراق راهی مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: حضور تماشاگران متعاقب با آیین نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی تاجیکستان با پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مقابل افغانستان توانست مجوز حضور در جام جهانی را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از محرومیت و جریمه نقدی رحمان احمدی مربی مس رفسنجان خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای تخلفات تماشاگران تیم شمس آذر قزوین را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت:ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود دست پیدا کردیم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است