استانی 19:08 - 03 اسفند 1397

رفع نقاط حادثه خیز  شهرستان ملکشاهی در آینده ای نزدیک

سرهنگ رضا همتی زاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به کوهستانی و پرپیچ و خم بودن مسیر ملکشاهی و وجود برخی از نقاط حادثه خیز و همچنین وقوع تصادفات جاده ای ،طی هفته های اخیر جلسات مثمر ثمری در این خصوص با حضور دادستان محترم شهرستان ملکشاهی و ادارات مربوطه برگزار شد.

وی افزود:  نتیجه این جلسات،  آشکارسازی برخی نقاط پرتصادف تا قبل از شروع تعطیلات نوروزی و رفع و حذف دیگر نقاط مورد نظر در آینده نزدیک بود.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: در راستای رسیدگی سریع و بموقع به تصادفات جاده ای و همچنین برخورد با تخلفات رانندگی به ویژه تخلفات حادثه ساز که نقش بسزایی در وقوع تصادفات داشته،یک ایستگاه پلیس راه در محور ملکشاهی مستقر خواهد شد.

سرهنگ همتی زاده تصریج کرد: پلیس راه انتظامی استان ایلام در سال جاری به منظور پیشگیری از تصادفات نسبت به توزیع تعداد ۵۰۰ عدد کلاه ایمنی رایگان در روستاها و شهرستان ملکشاهی، آموزش ۱۵۰۰ نفر دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی، آموزش مدیران و شرکت های باربری و مسافربری،طرح ایمن سازی عابرین پیاده و وانت بارها و آموزش روستاهای حاشیه راه اقدام کرده است .

وی ادامه داد: به منظور مهار تصادفات در محور ملکشاهی، پلیس راه استان نسبت به اجرای طرح های ضربت همچون توقیف موتورسیکلت های دارای حرکات مخاطره آمیز، توقیف ساعتی وسایل نقلیه دارای حرکات خطرآفرین، اعزام تیم های گشتی به نقاط پرتصادف و محورهای روستایی،ضبط گواهینامه رانندگان بیش از ۳۰ نمره منفی و برخورد با وانتهای حمل مسافر در قسمت عقب بار اقدام کرده است.

رئیس پلیس راه استان با تشکر از عوامل راهداری و راه و شهرسازی استان گفت: خوشبختانه طی ماه های اخیر در مسیر ملکشاهی ساماندهی علائم و تابلوها،نصب چراغ چشمک زن و سرعت گیرها در تقاطع ها،نصب حفاط و ایجاد خاکریز در دهانه پل ها و پرتگاه ها به منظور جلوگیری از خروج و سقوط وسایل نقلیه به داخل پل ها و پرتگاه ها،خط کشی برخی از نقاط و لکه گیری سطح آسفالت در برخی از نقاط و شانه سازی مناسب در مسیر ملکشاهی صورت گرفته است.


10061399
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است