استانی 13:29 - 10 فروردین 1394
در بازی تدارکاتی
در بازی تدارکاتی دو تیم دسته اولی داماش گیلان و شهرداری اردبیل به مصاف هم رفتند که تیم میزبان میهمانش را شکست داد.

شهرداری مغلوب داماش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، در این دیدار دوستانه که در رشت برگزار شد تیم داماش با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد تا سربلند از این بازی دوستانه خانگی بیرون آید.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل به جایگاه سوم گروه اول لیگ آزادگان را در اختیار دارد در این بازی تدارکاتی به دنبال محک زدن بازیکنان خود بود تا در آستانه بازی حساس مقابل فولاد نوین اهواز بتواند در شرایط مسابقه قرار گیرد.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل که در تعطیلات نوروزی تنها چند روز استراحت بازیکنان و کادر فنی تمرینات خود را دنبال کرده است خود را مهیای بازی حساس خانگی 17 فروردین مقابل فولاد نوین اهواز می‌کند تا بتواند از این بازی حساس امتیاز به دست آورد.

مسابقه دوستانه دو تیم داماش و شهرداری در حالی در هوای بارانی شمال کشور برگزار شد که سرمربی تیم شهرداری اردبیل از بازیکنان جوان و ذخیره خود استفاده کرد تا توان تیم خود را محک بزند که البته سفر زمینی این تیم به رشت خستگی بازیکنان را به همراه داشت به طوری که بازیکنان بدون استراحت مستقیما با پیاده شدن از اتوبوس وارد زمین مسابقه شده و بازی دوستانه را انجام دادند.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل با 27 امتیاز از 18 بازی در گروه خود در رده سوم قرار دارد و تمرینات خود را در اردبیل برای بازی حساس روز دوشنبه آینده آماده می‌کند.


6114112
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است